جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش خلق دومین شگفتی توسط ساحلی بازان - پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی جهان مقابل ایران زانوزد

ورزش

خلق دومین شگفتی توسط ساحلی بازان - پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی جهان مقابل ایران زانوزد

حال ورزش این روزها حسابی خوب است و در ادامه پیروزی‌های ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازی‌های دیدنی والیبالیست‌های کشورمان در ژاپن ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان امروز در دومین دیدار خود در جام بین قاره‌ای برزیل، پرافتخارترین تیم جهان را شکست دادند تا بعد از پیروزی برای روسیه، قهرمان جهان دومین روز این رقابت‌ها را هم تحت تاثیر قدرت نمایی خود قرار دهند.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | 126 - Cement Grey 2022 For Sale CT8532 - Cardinal Red - Open Air Jordan 3 "Cardinal" White/Light Curry - nike 5 a side boots for sale 2017

حال ورزش این روزها حسابی خوب است و در ادامه پیروزی‌های ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازی‌های دیدنی والیبالیست‌های کشورمان در ژاپن ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان امروز در دومین دیدار خود در جام بین قاره‌ای برزیل، پرافتخارترین تیم جهان را شکست دادند تا بعد از پیروزی برای روسیه، قهرمان جهان دومین روز این رقابت‌ها را هم تحت تاثیر قدرتمنایی خود قرار دهند.


به گزارش تابناک، ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان بعد از یک پیروزی درخشان که در روز گذشته برابر روسیه به دست آورده بودند امروز به مصاف پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی دنیا رفتند و در حالی که کمتر کسی پیش‌بینی می کرد  با شایستگی تمام تیم بزرگ برزیل را شکست دادند تا بزرگان فوتبال ساحلی دنیا یکی یکی برابر ایران زانو بزنند.

 

در این بازی که از ساعت 17:30 امروز چهارشنبه در شهر دوبی امارات برگزار شد تیم ایران  برابر تیم نامدار برزیل در مجموع با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید. دو تیم در وقت های معمول و سه دقیقه اضافی تن به تساوی 4 - 4 دست یافتند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.


برزیل که نائب قهرمانی دور قبل این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد با کسب چهار قهرمانی جهان در این رشته پرافتخارترین تیم ملی فوتبال ساحلی دنیاست.


تیم کشورمان با این پیروزی با کسب چهار امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد و فردا می‌بایست به مصاف ایتالیا برود. در این گروه ایتالیا و روسیه در روز دوم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و برزیل با دو امتیاز یعد از ایران در رده دوم جدول جای گرفته است.
گزارش بازی


شاگردان مارکو اوکتاویوی برزیلی در این بازی‌هم مانند بازی قبل بعد از تساوی در وقت قانونی و اضافی در ضربات پنالتی موفق شدند برزیل را شکست دهند و دومین پیروزی خود را در دومین روز این رقابت‌ها کسب کنند.


گل اول برزیل را دروازه‌بان تیم ملی کشورمان پاسخ داد. پیمان حسینی سنگربان تیم ملی در این بازی با یک ضربه سرکش و از مقابل دروازه‌اش گل نخست تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.


بازیکنان برزیل اما در زمان نخست بازی بازهم به گل رسیدند و وقتی بازی در وقت اول رو به اتمام بود فرید بلوکباشی توانست از پاسی که روی پرتاب اوت به او رسیده بود با یک ضربه قیچی دروازه برزیل را یک دقیقه مانده به پایان باز کند تا بازی در زمان نخست 2 بر 2 مساوی شود.


بازیکنان تیم ملی کشورمان که از روحیه بالایی برخوردار بودند در وقت دوم هم تلاش فراونی کردند و برای اولین‌بار در این بازی از برزیل پیش افتادند. این‌بار هم این فرید بلوکباشی بود که گل سوم تیم کشورمان را در زمان دوم بازی به ثمر رساند. زمان دوم بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان رسید.


در وقت سوم این برزیلی‌ها بودند که روی یک ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاندند و دقایق بعدی بازی صحنه حساس چندانی نداشت تا در سه دقیقیه مانده به پایان بازی مهدی حسینی شوت یکی از بازیکنان تیم کشورمان را قطع کند و گل چهارم را به ملی‌پوشان کشورمان هدیه دهد.


برزیلی‌ها که بازی را از دست رفته‌می دیدند در یک ریباند و در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساندند تا برای لحظاتی از کابوس شکست برابر ایران بگریزند. به این ترتیب نتیجه بازی در پایان سه وقت قانونی چهار بر چهار شد تا سه دقیقه وقت اضافه فرصتی باشد که برنده این بازی مشخص شود.


دو تیم در وقت اضافه هم راه به جایی نبردند تا کار به ضربات پنالتی بکشد تا ایران در ضربات پنالتی سه بر یک و در مجموع هفت بر پنج برزیل را شکست دهد.


علی نادری، مهدی حسنی و محمد احمدزاده سه پنالتی تیم کشورمان را به گل تبدیل کردند ودروازه بان تیم ملی کشورمان توانست پنالتی دوم برزیلی‌ها را مهار کند.


برنامه بازی بعد


تیم ملی کشورمان در آخرین روز مسابقات گروه B  فردا و از ساعت 16:15 عصر به مصاف ایتالیا می‌رود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه