جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال - پرسپولیس با شکست ذوب آهن سوم شد - تداوم ناکامی‌های بوناچیچ

ورزش

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال - پرسپولیس با شکست ذوب آهن سوم شد - تداوم ناکامی‌های بوناچیچ

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به رده سوم صعود کرد.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | Grailify - nike roshe run gpx premium sz 13 girls High OG Ochreous Chill UNC - nike sb gato white gold black women youtube 2016

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 16 و 20 دقیقه بین دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شد که با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در دقیقه 20 محمدرضا خلعتبری با حرکت پابه توپ به داخل محوطه جریمه ذوب آهن رفت و با یک شوت گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 58 بار دیگر خلعتبری پا به توپ شد و با یک شوت گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

قاسم حدادی‌فر در دقیقه  49 با یک شوت از داخل محوطه جریمه که در میانه‌ راه به مدافع پرسپولیس برخورد کرد و تغییر مسیر داد گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

ذوب‌آهن بازی را تهاجمی شروع کرد و تا دقیقه سه دو موقعیت گلزنی به دست آورد که نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس ضربات مهاجمان ذوب آهن را مهار کرد.

در دقیقه 10 نیز ضربه سر سیدمهدی سیدصالحی مهاجم پرسپولیس را میاتوویچ دروازه‌بان ذوب آهن به خوبی مهار کرد.

بعد از این صحنه پرسپولیس بهتر از حریف نشان داد. دیدار دو تیم در نیمه اول جذاب و سرعتی بود.

در نیمه دوم نیز مسابقه زیبا و تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم ارایه شد.

در دقیقه 78 شوت بازیکن ذوب آهن به تیرک افقی دروازه‌ پرسپولیس برخورد کرد و توپ به بیرون رفت.

جمشید دانش‌مهر داور مسابقه به پیام صادقیان و حمید علی عسگر از پرسپولیس و محمد خانزاده، محسن‌بیاتی‌نیا  و مهدی رجب‌زاده از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

با این برد پرسپولیس 30 امتیازی شد و از رده پنجم به پله سوم جدول لیگ برتر صعود کرد و ذوب آهن 14 امتیازی در همان رده چهاردهم باقی‌ ماند. ناکامی‌های ذوب آهن با بوناچیچ همچنان ادامه دارد.

 

ترکیب  تیم پرسپولیس:

نیلسون، حسین ماهینی،  محسن بنگر، سیدجلال حسینی، رضا حقیقی، سیدصالحی،  محمدرضا خلعتبری( از دقیقه 89 میثم حسینی)،  محسن مسلمان( از دقیقه 66 محمد نوری)، پیام صادقیان( از دقیقه 79 امید عالیشاه)، حمید علی عسگر و مهرداد کفشگری

سرمربی: علی دایی

ترکیب  تیم ذوب آهن:

میاتوویچ، سینا عشوری،  محمد خانزاده، سانتوس، محمد صلصالی،  محسن‌ ایران‌نژاد،  اسماعیل فرهادی( از دقیقه 66 پژمان قرمزی)،  میلاد غریبی( از دقیقه 69 مهران قاسمی)،  مهدی رجب‌زاده، محسن‌ بیاتی‌نیا،  قاسم حدادی‌فر

سرمربی: لوکا بوناچیچ

***

تداوم صدرنشینی تراکتورسازی با برد در دربی تبریز/ ملوان فاتح ال‌گیلانو شد

تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز صدرنشینی هفته هفدهم لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز 4 دیدار به صورت همزمان از ساعت 15 آغاز شد که در پایان نتایج زیر به دست آمد:

گسترش فولاد تبریز یک - تراکتورسازی تبریز 2

گل‌ها: جواد کاظمیان 66 و مهدی کیانی 80 و علیرضا نقی زاده 90+ 1 برای گسترش

اخراج: خالد شفیعی 73 از گسترش فولاد

داماش گیلان صفر - ملوان انزلی 3

گل‌ها: جلال رافخایی از روی نقطه پنالتی 22، سیامک کوروشی 31، شاهین ثاقبی 82

اخراج: رضا کاردوست 28 از داماش

صبای قم یک - نفت تهران 2

گل‌ها: هادی نوروزی 71 و وریا غفوری از روی نقطه پنالتی 89 برای نفت و فرید کریمی 81

استقلال خوزستان یک - مس کرمان یک

گل‌ها: هادی تامینی 65 (گل به خودی) برای استقلال، هادی تامینی 78 برای مس

تراکتورسازی با برد مقابل گسترش 32 امتیازی شد و توانست جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند. همچنین نفت هم با این برد 32 امتیازی شد و در تعقیب تیم تبریزی باقی ماند. به این ترتیب با هر نتیجه‌ای در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن تغییری در جایگاه این 2 تیم به وجود نخواهد آمد.

***

خلعتبری برترین بازیکن فنی و حدادی‌فر بازیکن اخلاق شدند

بازیکن پرسپولیس به عنوان بازیکن برتر فنی و حدادی‌فر به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن محمد رضا خلعتبری که دو گل پرسپولیس را زد به عنوان بازیکن برتر فنی و قاسم حدادی‌فر بازیکن ذوب آهن به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.

پرسپولیس در این بازی دو بر یک به پیروزی رسید.

***

پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران - سه تساوی بدون گل در آغاز هفته هفدهم

در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر امروز، سه دیدار در شهرهای اصفهان، تهران و شیراز برگزار خواهد شد که دیدار استقلال و سپاهان در اصفهان، مهم‌ترین دیدار امروز و این هفته فوتبال ایران است.

بازی‌های لیگ بر‌تر ایران، در حالی از امروز و در سه شهر گوناگون پیگیری می‌شود که مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در این روز‌ها، قرعه‌کشی جام جهانی در برزیل است که فردا شب برگزار می‌‎‌شود و تیم‌ها، حریفان خود در جام جهانی را می‌شناسند. اینچنین است که به رغم دو داربی حساس در این هفته و بازی بزرگ استقلال و سپاهان، فوتبال‌دوستان ایرانی یک چشم به هفته هفدم لیگ بر‌تر دارند و یک چشم به برزیل.


به گزارش «تابناک»، در روزهایی که سکوهای استادیوم‌های فوتبال خالی‌تر از همیشه به نظر می‌رسند و بازی‌های لیگ بر‌تر ایران مورد اقبال عموم قرار نمی‌گیرند، شاید از راه رسیدن بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز، تنور لیگ بر‌تر را کمی داغ کند. هفته هفدهم لیگ بر‌تر از امروز آغاز می‌شود و تیم‌های مدعی لیگ بر‌تر به مصاف حریفان سرسخت خود می‌روند.

‌در یکی از بازی‌های حساس این هفته، استقلال در اصفهان به مصاف سپاهانی می‌رود که با روزهای اوجش فاصله گرفته و نشانی از آن اقتدار همیشگی در این تیم به چشم نمی‌خورد.
بنا بر این گزارش، بازی رفت دو تیم را سپاهان در حالی با نتیجه دو بر یک برد که آبی‌ها، تیم بر‌تر میدان بودند و به همین دلیل بازی امروز برای شاگردان قلعه‌نویی جنبه انتقامی خواهد داشت. بازی سپاهان و استقلال نبرد دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ بر‌تر است و همین ‌اهمیت کسب ۳ امتیاز را برای دو تیم دو چندان می‌کند.
 
‌صرف‌نظر از موقعیت دو تیم در جدول لیگ بر‌تر، این بازی چند دوئل دیدنی را در دل خود خواهد داشت. بازگشت قلعه‌نویی به اصفهان و قرار گرفتن برابر هواداران سپاهان، تقابل سیدمهدی رحمتی با جانشینش در تیم ملی یعنی رحمان احمدی و رویارویی زلاتکو کرانچار بهترین مربی خارجی لیگ با سرمربی استقلال که موفق‌ترین مربی لیگ است، می‌تواند جذابیت‌های خاصی برای تماشاگران داشته باشد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد استقلال در بازی رفت علاوه بر شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی، به خاطر تخلف تماشاگرانش به کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی محکوم شد تا ۴ امتیاز حساس را در نبرد با زردپوشان اصفهانی از دست بدهد.

 

امیر قلعه‌نویی برای رویارویی با سپاهان از مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، ساموئل، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و محمد مهدی نظری در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.
 از سوی دیگر هم کرانچار رحمان احمدی، سیدهادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، علی کریمی، حسین پاپی، یعقوب کریمی و محمد غلامی را به میدان فرستاده است.


پخش زنده بازی استقلال و سپاهان
۱۴:‌۰۰ امیرحسین صادقی نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد.
۲۴:‌۰۰ محمد محمد مهدی نظری با یک شوت غافلگیر کننده دروازه رحمان احمدی و سپاهان را تهدید کرد.
۲۶:‌۰۰ هاشم بیک‌زاده یک فرار سریع را از سمت راست سپاهان انجام می‌دهد که با پرچم زدن کمک داور و اعلام آفساید بازی متوقف می‌شود.
۳۱:‌۰۰ ضربه امید ابراهیمی با فاصله از کنار دروازه رحمتی بیرون رفت تا دروازه بان‌های دو تیم دقایق آرامی را پشت سر بگذارند.
۳۳:‌۰۰ جواد نکونام پاپی بازیکن تیم سپاهان را در خارج محوطه جریمه سرنگون می‌کند اما داور خطایی اعلام نمی‌کند. بازی در این لحظات خشن و پر برخورد دنبال می‌شود.

پایان نیمه نخست

 

استقلال صفر، سپاهان صفر


۴۶:‌۰۰ ارسال مواج بازیکنان سپاهان می‌رفت تا مهاجم این تیم را در موقعیت تک به تک قرار دهد که ساموئل توپ را به کرنر زد.
۴۸:‌۰۰ با خطایی که عقیلی روی نظری مرتکب می‌شود بازی برای مدتی متوقف می‌شود.
۵۰:‌۰۰ ضربه سنگین هاشم بیگ‌زاده را رحمان احمدی با دوست راهی اوت کرد.
۵۳:‌۰۰ شوت محمد قاضی که از پشت محوطه جریمه راهی دروازه سپاهان شد توسط احمدی به راحتی دفع شد.
۵۵:‌۰۰ علی حمودی بازیکن سابق استقلال به خاطر خطایی که روی هاشم بیگ‌زاده انجام داد، کارت زرد دریافت کرد.
۵۶:‌۰۰ روی ارسال خوب آندرانیک تیموریان ضربه سر محمد قاضی با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت.
۶۴:‌۰۰ هادی عقیلی با خطا روی مهدی نظری دومین کارت زرد سپاهان را دریافت کرد.
۶۵:‌۰۰ در لحظه‌ای که بازیکنان استقلال در نیمه زمین سپاهان خیمه زده بودند، این امید ابراهیمی بود که با یک ضد حمله می‌توانست سپاهان را به گل اول بازی برساند که پاس بد او به غلامی نرسید و این موقعیت از دست رفت.
۷۴:‌۰۰ علی حمودی و احسان حاج صفی فرصت مناسبی داشتند که با حضور پرتعداد مدافعان استقلال راه به جایی نبردند.
۷۸:‌۰۰ مهرداد اولادی جای سیاوش اکبرپور در زمین رتا می‌گیرد.
۹۰:‌۰۰ پایان بازی با نتیجه ۰-۰ مساوی

 

 

پخش زنده بازی فجر شهید سپاسی و فولاد خوزستان


۲۳:‌‌۰۰ سیامک کوهنورد از تیم فجر شهید سپاسی شیراز نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد.
۷۸:‌۰۰ محمد انصاری بازیکن فجر دومین کارت زرد بازی و تیمش را دریافت کرد.
۹۰:‌۰۰ کارت زرد سروش رفیعی بازیکن تیم فولاد سومین کارت زرد این بازی کسل کننده بود.

 

 

 

نتیجه نهایی بازی‌های پنجشنبه


هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران
 
سپاهان اصفهان  استقلال تهران
     0       0


 

راه‌آهن سورينت   سايپا
 0   0


 فجر سپاسي   فولاد
 0  0


***


هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال
جنگ سپاهان و استقلال برنده نداشت

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال با نتیجه تساوی به پایان رسید.


به گزارش تسنیم، تیم‌های سپاهان و استقلال در مهم‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر سیزدهم از ساعت 15 امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


با توجه به حساسیت مسابقه، 2 تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و در 20 دقیقه ابتدایی بیشتر به محک زدن همدیگر پرداختند. در ادامه، تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات پراکنده‌ای روی دروازه استقلال تدارک دید که همین مسئله موجب شد شاگردان قلعه‌نویی یکی‌، دو بار روی ضدحملات خطرساز شوند. در دقایق پایانی نیمه نخست ابتدا استقلال روی ضربه محمد قاضی دروازه سپاهان را تهدید کرد و در ادامه هم شوت پای چپ امید ابراهیمی را سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال دفع کرد تا جدی‌ترین موقعیت هر 2 تیم راه به جایی نبرد.


در نیمه اول از نظر تاکتیکی هیچ‌کدام از تیم‌ها حرفی برای گفتن نداشتند اگر چه استقلال با برنامه‌تر ظاهر شد و دست‌کم تکلیفش با خودش مشخص بود. هدف قلعه‌نویی برای نیمه اول کنترل بازی و بسته نگه داشتن دروازه تیمش بود که در نهایت هم به آن دست یافت اما سپاهانی‌ها باری به هر جهت بازی کردند و بیشتر مترصد استفاده از اتفاقات این دیدار به سود خود بودند.


با شروع نیمه دوم، هم سپاهان و هم استقلال هجومی ظاهر شدند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه یکدیگر خلق کردند.


در دقیقه 66 و بعد از این که سپاهانی‌ها در ضدحمله یکی از بهترین موقعیت‌های خود را از دست دادند، امیر قلعه‌نویی اولین تعویض استقلال را انجام داد و خسرو حیدری را بعد از مدت‌ها دوری از میادین به جای محمد مهدی نظری به میدان فرستاد.


در ادامه بازی حملات میزبان ادامه یافت و سپاهانی‌ها برای رسیدن به گل برتری فشار زیادی روی دروازه استقلال آوردند. شاگردان زلاتکو کرانچار روی یکی از همین حملات می‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر محمد غلامی را مهدی رحمتی از زیر طاق دروازه بیرون کشید.


سپاهان در نیمه دوم حاکم توپ و میدان بود و فوتبالی هجومی ارائه داد. تیم تحت امر امیر قلعه‌نویی سوای موقعیت دقیقه 86 که روی خلاقیت حیدری ایجاد شد و در نهایت ضربه سر قاضی را حمودی از روی خط دروازه برگرداند، فرصت دیگری نداشت.


در این دیدار علی حمودی، هادی عقیلی و امید ابراهیمی بازیکنان سپاهان و امیرحسین صادقی، جواد نکونام 2 بازیکن استقلال از حسین زرگر داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.


همچنین در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز (پنج‌شنبه)  2 دیدار دیگر همزمان که از ساعت 15 امروز در شیراز و تهران انجام شد، راه‌آهن سورینت در خانه مقابل سایپا متوقف شد و فولاد نیز در شیراز برابر فجرسپاسی به تساوی رسید.
نتایج این دیدارها به شرح زیر است:
فجرسپاسی شیراز صفر - فولاد خوزستان صفر
راه‌آهن سورینت صفر - سایپای البرز صفر


***

اولین گل دژاگه در لیگ برتر انگلیس

فولام در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. اشکان دژاگه از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در دقیقه 5 می‌توانست دروازه تاتنهام را باز کند که ضربه سر او به شکل خطرناکی از دست رفت. فولام در نیمه دوم بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه 56 به گل برسد. اشکان دژاگه موفق شد پاس دمیتار برباتوف را با شوتی سنگین به گل نخست تیمش تبدیل کند. این اولین گل اشکان دژاگه در لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. اما در ادامه تاتنهام موفق شد با دو شوت به دو گل دست یابد تا 3 امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند. ولاد چریچس و لوئیس هولتبای برای تاتنهام گلزنی کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه