جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش دایی:خلعتبری باید برگردد، لیگ جعلی جای او نیست

ورزش

دایی:خلعتبری باید برگردد، لیگ جعلی جای او نیست

سرمریی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من جواب علی کریمی را نمی‌دهم، چون این بازیکن در حرف‌هایش ثبات ندارد. خلعتبری باید برگردد، لیگ جعلی جای او نیست.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Future Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

به گزارش افکارنیوز، علی دایی بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مس کرمان گفت: روز خبرنگار را به همه تبریک می گویم و عید فطر راهم پیشاپیش تبریک می گویم. نیمه اول بازی متعادل بود اما ما بهتر بودیم. در نیمه دوم شرایط عوض شد با فشاری که آوردیم دو گل زدیم مدیون بازیکنانم هستم چون خیلی تلاش کردند. از هواداران هم باید تشکر کنم که از دقیقه یک تا نود تیم را تشویق کردند. هرچقدر آنها کنار ما باشند به ما کمک می کنند، این اتحاد به موفقیت ما و پرسپولیس کمک می کند.

وی در مورد اینکه یاوری سلام نظامی دیگر به او نمی دهد افزود: یاوری بزرگ من است و احترامش واجب است چه سلام نظامی بدهد و چه ندهد دوستش دارم. به گردن فوتبال حق دارد. در مورد آن صحنه باید بگویم که زمین فوتبال را اشتباه گرفتیم، در دنیا این اتفاقات عادی است. خیلی در مورد بازی جوانمردانه صحبت شده است، مگر قانون است؟ هر موقع تیمی حمله می کند یک نفر خودش را زمین می اندازد. فوتبال یک بازی مردانه است. تنیس نیست جنگ و دعوا دارد اتفاقات زیادی در آن می افتد. احترام برای یاوری قائلم اما نظرش را قبول ندارم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: تلفیق بازیکنان جدید و قدیم باعث شده که تیم ما بهتر بازی کند. نسبت به فصل قبل خیلی خوب تر شدیم. اگر کمک و همدلی نباشد موفق نمی شویم. کل مجموعه گل می زند و دفاع می کند. آمدم بر اساس کمبود و نقاط ضعف یار گرفتم؛ زمان می برد تا پرسپولیسی شویم که من می خواهم. در آینده حرف های بیشتری خواهیم داشت و بهتر هم بازی خواهیم کرد. برای همه احترام قائلم،‌اما ضعف هایی هم داریم اما باید بیشتر کار کنیم.


دایی درباره شکسته شدن طلسم ناکامی های پرسپولیس مقابل مس تأکید کرد: بحث طلسم نیست ما بهتر بودیم و برنده شدیم.


وی در مورد گل نخوردن تیمش و ضعف گلزنی پرسپولیس گفت: باید به ما فرصت بدهید. یک روزه و با دو ماه تمرین نمی شود. باید بیشتر تمرین کنیم اگر در بازی قبل گل می زدیم الان ۹ امتیازی بودیم. مطمئنا اگر گل بزنیم بهتر می شود. خدا رو شکر پرسپولیس دارد به هماهنگی خوبی می رسد.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه علی کریمی گفته او صدایش را بلند می کند تا کسی ایرادی از او نگیرد و قاسم دهنوی را مامور زدنش کرده بود، عنوان کرد: اول از همه می گویم برای کریمی احترام قائل هستم. او از بزرگان فوتبال است و می تواند او نظر بدهد. سوال من این است که در برنامه نود از حق پرسپولیس دفاع کردم، اگر کسی ادعای پرسپولیسی بودن دارد از این حرف ها ناراحت نمی شود. ما مشکلات زیادی را رد کردیم. بازی اول قرار بود علیه من شعار بدهند؛ سوال من این است که دلیل صحبت علیه من روز قبل از بازی چیست؟ او می توانست بعد بازی حرف بزند.
ایشان ثبات در حرف هایش ندارد وجوابش را نمی دهم اگر ثبات داشت یک روز خداحافظی نمی کرد که یک روز برگردد. نمی شود صحبتش را جدی گرفت. وظیفه من کمک به پرسپولیس است و تا روزی که باشم این کار را می کنم. همانطور که در تیم های دیگر این کار را کردم. متاسفم برای کسی که خود را اسطوره پرسپولیس می دانند و قبل از بازی چنین حرفی را می زند. هر کس باید در مورد تیم خودش حرف بزند. من مسئول تیم خودم هستم.


وی درباره احتمال محمدرضا خلعتبری برای بازگشت به فوتبال ایران خاطرنشان کرد: باید عزمی باشد که او برگردد. فدراسیون باید کمک کند. عجمان یک میلیون دلار می خواهد باید این پول را بدهیم تا او برگردد و در لیگ جعلی بازی نکند. من نمی دانم احتمال بازگشتتش چند درصد است سردار دارد زحمت خودش را می کشد.


دایی در ادامه اظهارداشت: وظیفه من این است که هواداران پرسپولیس خوشحال شوند. سه هفته است لیگ را شروع کردیم و کار خاصی انجام ندادیم. رسیدن به صدر الان مهم نیست. باید با کمک هواداران و خدا به دنبال این باشیم که در پایان یک مقام شایسته داشته باشیم.


وی در مورد عملکرد داوری گفت: هر حرفی بزنیم به ما حمله می کنند و هزار چیز می گویند؛ در این مورد حرفی نزنیم بهتر است.


دایی در مورد اینکه او و کریمی اسطوره فوتبال هستند و اینکه خودش قبلا علیه رویانیان حرف زده و حالا با او کار می کند آیا نشانه ثباتش است، گفت: پرسپولیس انقدر بزرگ است که دایی و رویانیان نمی توانند مقابلش بایستاد. این نشان می دهد دایی و رویانیان از خیلی چیزها به خاطر این تیم گذشتند. من به خاطر رویانیان این حرف ها را زدم موقعی که کسی در مورد من حرف می زند مقابلش می ایستم اما بعد از جلسه با او این موضوعات حل شد. به خاطر پرسپولیس از خیلی چیزی ها می گذرم.


وی افزود: دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم. برخی اوقات به خاطر فشار باعث می شود که حرف می زنیم صحبت در مورد اینکه پنالتی ما را نگرفتند چیزی را حل نمی کند پس نمی خواهم در این مورد حرفی بزنم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه