پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر داوری ضعیف بازی داماش - استقلال و استمداد از علی دایی! / هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

خبر

داوری ضعیف بازی داماش - استقلال و استمداد از علی دایی! / هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته‌ پنجم جام بر‌ترو حاشیه آن بود، پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین گل ماه کدام گل بود: ۱ـ گل حمید جوکار- فجر 2- مسعود حسن زاده – داماش 3- شاه علی دوست – سایپا 4- بختیار رحمانی – فولاد 5- قاضی – استقلال که در پایان نزدیك 61 درصد به گل قاضی رأی دادند، 16 درصد به گل شاه علی دوست ، 11 درصد به گل جوکار و بقیه به دو گزینه دیگر رای دادند.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | 811006 - Jordan XXX Black Cat - nike air max griffey 360 low - 010

چهارمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت 10:45 دقیقه آغاز شد؛ این برنامه‌ به مانند همیشه دیدنی بود و همانند گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ پنجم جام خليج فارس (بر‌تر) و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش «تابناک»، این برنامه که سالگرد پانزدهمین سال پخش این برنامه نیز به سمار می رفت، در آغاز برنامه، مورد ۹۰ درجه پخش و قرعه کشی هفته پیش انجام شد ؛ افزون بر این که سپس بازیهای تراکتور- مس ، ذوب آهن – سایپا و استقلال خوزستان با نفت پخش شد


مسعود مرادی، کار‌شناس داوری مهمان این هفته برنامه نود بود،  کار‌شناس داوری 90 بر این باور بود که در بازی استقلال و داماش صالحی داور ضعیف بازی دو پنالتی داماش را نادیده گرفت . ضمنا  وی افتادن فرهاد مجیدی در محوطه جریمه داماش را خطا ندانست. جالب این که در این 5 روز شاهد کارشناسی همه تیمها غیر از بازی استقلال و داماش بودیم! البته در همان روز صراحتا اعلام کردیم که صالحی داور بازی دو پنالتی داماش را نگرفت.خدا رو شکر روسفید شدیم .

 


گزارش ویژه نود از فوتبال جزیره ابوموسی


عادل فردوسی پور و همکارانش در برنامه نود گزارش ویژه ای از جزیره ابوموسی تهیه نمودند. در این بخش عوامل این برنامه سری به تنها زمین چمن جزیره،هیئت فوتبالی با یک اتاق و یک کارمند و البته کلی عشق فوتبال زدند.مکثایی رییس هیئت فوتبال ابوموسی در پاسخ به این سوال که اینجا مسابقاتی هم برگزار می کنید یا نه گفت: فعلا که نه،خبری نیست.هیئت فوتبال ما فقط یک اتاق دارد و بدون هیچ امکاناتی.تنها سرگرمی جوانان اینجا همین زمین چمن است.دور و بر ما را کلا آب ها خلیج همیشه فارس گرفته است و همه مردم انتظار دارند.


در ضمن خورشیدی رییس وزارت ورزش ابوموسی هم گفت:«کل بودجه ای که به ما داده بودند 5 میلیون تومان بود.واقعا بچه های اینجا امکانات زیادی نمی خواهند.»این در حالی بود که یکی از طرفداران وعاشقان فوتبال هم گفت:«به ما 4 تا توپ و دو تا تو بدهند،کافی است!


عذرخواهی دوباره فردوسی پور و کنایه به پیمانکار ورزشگاه


فردوسی پور مجری برنامه 90 بار دیگر از مردم شیراز به خاطر حرفهایش در برنامه هفته پیش عذرخواهی کرد.


در برنامه هفته گذشته 90 گزارشی از شیراز پخش شد که نشان می داد مسئولان ورزشگاه، با استفاده از رنگ، اقدادم به سبز کردن چمن های زرد می کردند و مجری برنامه نیز که دنبال پاسخگو بود گفت: امیدوارم یک مرد در شیراز پیدا شود که در این خصوص پاسخگو باشد.
این جمله فردوسی پور از سوی مردم شیراز توهین آمیز تلقی و باعث شد وی در یک برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه استانی فارس پخش شد از مردم شیراز عذرخواهی و تاکید کند این اتفاق، یک سوتفاهم بوده است.


فردوسی پور در برنامه این هفته 90 نیز بار دیگر از مردم شیراز عذرخواهی و تاکید کرد که منظور وی یک مسئول از هیئت فوتبال استان فارس بوده و نه مردم شیراز.


همچنین گزارشی تکمیلی در خصوص رنگ شدن چمن پخش شد که ملکی پیمانکار ورزشگاه اعلام کرد از مواد خوراکی برای تقویت چمن ها استفاده شده و رنگ به کار نبرده اند اما مسئول اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد که از رنگ استفاده شده است!


انتقاد دوباره از توپ های جام برتر


در ادامه عادل فردوسی پور بار دیگر همچون هفته گذشته عملیات نشان دادن توپ های لیگ برتر را به کار گرفت و با بیش از 10 بازیکن،‌ مربی و کاپیتان تیم های لیگ برتر درباره این توپ ها گفتگو کرد و بیشتر اهالی فوتبال از وضعیت توپ های لیگ برتر انتقاد کردند. 
 
توپ بدون حک لوگو لیگ برتر


سپس جعفری مدیر عامل بخش خاورمیانه شرکت آل اشپورت نیز در پاسخ به فردوسی پور گفت: اینکه دوستان می گویند لوگوی سازمان لیگ ایران ثبت نشده درخواستی بود که سازمان لیگ برتر ایران به خاطر وجود نام ا... روی آرم این سازمان از ما خواستند این آرم را روی توپ ها نزنند. 
جعفری در این باره خاطر نشان کرد: ما مدارک ترخیص این توپ ها از گمرک فرودگاه امام را داریم و همه آنها را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده ایم. 


پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰


پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین گل ماه کدام گل بود: ۱ـ گل حمید جوکار- فجر 2- مسعود حسن زاده – داماش 3- شاه علی دوست – سایپا 4- بختیار رحمانی – فولاد 5- قاضی – استقلال  که در پایان  نزدی 61 درصد به گل قاضی رأی دادند، 16 درصد به گل شاه علی دوست ، 11 درصد به گل جوکار و بقیه به دو گزینه دیگر رای دادند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه