جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش آبی‌های ایران راهی نیمه نهایی شدند - استقلال برد و جزو 4 تیم برتر آسیا شد

ورزش

آبی‌های ایران راهی نیمه نهایی شدند - استقلال برد و جزو 4 تیم برتر آسیا شد

استقلال موفق شد با حذف بوریرام به جمع 4 تیم برتر آسیا راه یابد. تیم استقلال ایران با برتری سه بر یک در مجموع در دو دیدار رفت و برگشت برابر بوریرام تایلند راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. نماینده ایران در این مرحله میهمان اف سی سئول کره‌جنوبی است، دیداری که هفته آینده در شهر سئول برگزار می‌شود.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

 تیم فوتبال استقلال ایران با پیروزی ارزشمند در زمین تیم بوریرام تایلند مقتدرانه جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و یک گام به قهرمانی در این جام نزدیک‌تر شد. نماینده ایران در این مرحله میهمان اف سی سئول کره‌جنوبی است، دیداری که هفته آینده در شهر سئول برگزار می‌شود.

 به گزارش «تابناک»، قضاوت این دیدار بر عهده ساتوریوجی از ژاپن بود. وی به خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده، فرهاد مجیدی و آندرانیک تیموریان از استقلال و سورات سوخا و بونماتان از بوریرام اخطار نشان داد.


 در نیمه اول بازی حریف تایلندی برتر بر بازی بود و در نهایت توانست در دقیقه 31 بازی توسط اوسمار باربا به گل برسد. این گل روحیه حریف را دو چندان کرد اما با شروع نیمه دوم و ورود فرهاد مجیدی این شاگردان قلعه‌نویی بودند که بازی را از ابتدا در دست گرفته و روی دومین حمله خود با ضربه سر حنیف عمران زاده در دقیقه 51 به گل رسید.


پس از این گل استقلال باز هم حمله کرد و حتی می توانست با ضربه آکروباتیک مجیدی به گل برسد اما شاگردان قلعه‌نویی سعی در کنترل بازی داشتند که به خواسته خود هم رسیدند و در دقیقه ۹۰+۱ با ضربه از راه دور و دیدنی تیموریان حریف را در خاک خود شکست دادند و در نهایت به نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا صعود کردند.


استقلال با این نتیجه حریف اف سی سئول کره جنوبی شد و اعضای این تیم مستقیما راهی سئول شده تا روز سوم مهرماه به مصاف این تیم بروند.


سئول کره در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه دو بر یک الاهلی عربستان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.


دیدار برگشت دو تیم استقلال و اف سی سئول کره روز 20 مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ترکیب تیم استقلال:


سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان( ۹۰+۳ گوران لاوره)، خسرو حیدری 89 (مهدی نظری)، پژمان نوری(46 فرهادمجیدی) و محمد قاضی.


 سرمربی امیر قلعه‌نویی


 اسامی بوریرام:


 تتسانگ نوئن، سورات سوخا، بوماتان، چاپویس، اوسمار باربا،  چو تونگ، تانک لانگ، سوری سوخا، نوتنوم،کائپروم و ماکاروم


سرمربی: آلخاندرو مندز گارسیا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه