جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش دیدار دوستانه تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی - مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال

ورزش

دیدار دوستانه تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی - مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال

دیدار دوستانه تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی
پیروزی در کنار جزیره با درخشش جوانان ایرانی/ کره جنوبی باز هم اسیر تکنیک بازیکنان ایران شد
تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران در دیدار دوستانه مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی زیر 22 سال ایران  در یک دیدار دوستانه از ساعت 17 و 40 دقیقه در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف کره جنوبی رفت.

این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر 2  ایران به پایان رسید. شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار شروعی طوفانی داشتند و در دقایق 7 و 9 توسط یعقوب کریمی و پیام صادقیان به گل رسیدند. کره جنوبی بعد از این دو گل خیلی زود به خود آمد و توانست در دقیقه 12 توسط لی جونگ هو به گل اول دست پیدا کند.

در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد و توپ و میدان تا حدودی در اختیار ایران بود.

کره جنوبی طی یک غافلگیری توانست گل دوم را توسط لی جونگ هو به ثمر برساند تا بازی به تساوی برسد. در ادامه ایران سراپا حمله شد و چند موقعیت گل به وجود آورد. ایران با تداوم حمله‌ها توانست در دقیقه 90 روی کار تکنیکی کاوه رضایی گل سوم را به ثمر برساند تا در این دیدار به پیروزی برسد.

شاگردان منصوریان با این بازی و عملکرد خوب توانستند نویدبخش روزهای خوشی در سال‌های آتی برای فوتبال ایران باشند.

تیم ملی باز هم توانست با تکیه بر تکنیک و انگیزه بازیکنان خود مقابل کره جنوبی به برتری برسد، کاری که بازیکنان تیم ملی در چند سال اخیر نشان داده‌اند به خوبی بلد هستند.

در این دیدار ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدرضا خانزاده، محمد امین حاج محمدی، محمد وحید اسماعیل بیگی، شهریار شیروند(77فردین عابدینی)، مرتضی پور علی گنجی، شهاب کرمی، یعقوب کریمی (49 کاوه رضایی)، میلاد غریبی (92 سید پیمان میری)، محسن مسلمان و پیام صادقیان به میدان رفت.

*****

مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال
استقلال با شکست ملوان 10 نفره حریف ذوب‌آهن شد/ حنیف بالاتر از قو پرید
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت و با نتیجه دو بر صفر به به پیروزی رسید. به این ترتیب استقلال حریف ذوب آهن در مرحله یک چهارم شد.

حنیف‌ عمران‌زاده در دقایق 12 و 67 با دو ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مجید غلام‌نژاد، حنیف‌ عمران‌زاده و سیاوش اکبرپور از استقلال و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد.

داور همچنین سیدجلال رافخایی مهاجم ملوان را در دقیقه 36 به دلیل اعتراض مکرر از زمین اخراج کرد.

فغانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان رونالدینیو؛ ستاره برزیلی  را نیز از میدان اخراج کرده بود و این مرتبه کارت قرمزش را به رافخایی نشان داد.

*ترکیب تیم استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری( از دقیقه 85 ایمان باصفا)، پژمان نوری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد( از دقیقه 46 علیرضا نیکبخت‌واحدی)، حنیف عمران‌زاده، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 59 محمد مهدی‌نظری) و مهرداد اولادی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب تیم ملوان:

ایمان صادقی، مهدی شیری، مازیار زارع، سعید عزت‌اللهی( از دقیقه 42 مهدی دغاغله)، احمد آهی، احمد مهدی‌زاده( از دقیقه 46 محمد پوررحمت‌الله)، سیدجلال رافخایی،شاهین ثاقبی، سعید یوسف زاده ( از دقیقه 89 نیما دلاوری) عزیز معبودی و سیامک کوروشی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

*****

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی
پیروزی مس مقابل تیم دسته دومی نفت امیدیه/ مصاف شاگردان مظلومی با نفتی دیگر
تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل نفت امیدیه به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و نفت امیدیه در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد که در پایان شاگردان پرویز مظلومی توانستند با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف دسته دومی خود به برتری برسند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

در این دیدار مصطفی شجاعی 16 و 53 برای مس و رامین اسماعیلی 45+3 برای نفت گلزنی کردند.

همچنین شیث رضایی از مس در دقیقه 63 از زمین بازی اخراج شد.

مس باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم دسته اولی صنعت نفت آبادان برود.

*****

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
تراکتورسازی با عبور از سد نفت مسجدسلیمان به ایستگاه راه‌آهن رسید
تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه بهنام محمودی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مجید جلالی در این دیدار موفق شدند حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهند.

فرشید طالبی دقیقه 53 و کریم انصاریفرد دقیقه 55 برای تراکتورسازی گل زنی کردند.

در نیمه اول تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد اما موفق به گلزنی نشد. در نیمه دوم تراکتورسازی تیم برتر زمین بود و موفق شد حریف خود را شکست دهد.

تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف راه آهن می‌رود.

*****

دریانوردان بوشهر قهرمان جام برتر فوتبال ساحلی شد
تیم دریانوردان بوشهر با پیروزی مقابل گلسا پوش یزد قهرمان لیگ برتر ساحلی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار فینال از دور برگشت لیگ برتر ساحلی امروز بین تیم های گلسا پوش یزد و دریانوردان بوشهر برگزار شد و تیم دریانوردان بوشهر به مقام قهرمانی دست یافت.

دیدار نهایی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر ساحلی در حالی امروز در یزد بین تیم‌های دریانوردان بوشهر و گلسا پوش یزد برگزار شد که هر دو تیم در وقت قانونی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم گلسا پوش یزد به پایان رسید. اما با نتیجه دور رفت که تیم دریانوردان موفق به کسب سه امتیاز بازی شد و طبق آیین نامه مسابقات لیگ برتر ساحلی تیمی که در ضربات پنالتی برنده بازی شود 2 امتیاز کسب خواهد کرد. بر همین اساس تیم دریانوردان بوشهر قهرمان لیگ برتر ساحلی شد.

داوران این دیدار ابراهیم اکبرپور، فرشید حقیقت جو، حسین نوروزیان و محمد علی اسحاقیان قضاوت کردند. ناظر داوری حسن کیومرثی و نماینده مسابقه اصغرنژاد بودند.

مراسم اهدای جوایز به تیم قهرمان و نایب قهرمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، فرماندار، رئیس هیئت فوتبال استان یزد و جمعی از مسئولین لیگ برتر ساحلی برگزار شد.

*****

هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس
توپچی‌ها به صدر بازگشتند
تیم فوتبال آرسنال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌ها از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، دو دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال آرسنال در خانه نیوکاسل با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

تک گل این دیدار را الیویه ژیرو در دقیقه 65 وارد دروازه میزبان کرد.

توپچی‌های لندن با این برد 42 امتیازی شدند و پس از حدود 24 ساعت صدرنشینی منچستر سیتی، دوباره به صدر جدول بازگشتند.

در دیدار دیگر اورتون در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک بر ساوتهمپتون غلبه کرد.

اورتون نیز با این برد به امتیاز 37 رسید و ساوتهمپتون در امتیاز 27 باقی ماند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه