پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش برتری فولاد خوزستان مقابل بنیادکار ازبکستان

ورزش

برتری فولاد خوزستان مقابل بنیادکار ازبکستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل بنیادکار به صدرجدول گروه ب (B) لیگ قهرمانان آسیا رسید.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Women's shoes - chandal adidas negro redecilla black hair line - ropa deportiva adidas peru en vivo gratis internet , High boots and others - Trekker boots - DialadogwashShops

دیدار تیم‌های فولاد ایران و بنیادکار ازبکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حضور حدود 25هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان 90 دقیقه تیم فولاد ایران با تک گل ایوب والی که در دقیقه 76 به ثمر رسید، به پیروزی دست یافت.

در حالی که تنها چند ثانیه از آغاز این دیدار گذشته بود، بازیکنان فولاد بلافاصله حمله‌ای را ترتیب دادند و در نهایت پاس عرضی اسماعیل شریفات مقابل دروازه حریف توسط مدافع بنیادکار بلوکه شد.

تماشاگران خوزستانی از همان ابتدای بازی شروع به تشویق فولاد کردند و حمله لحظات ابتدایی این تیم سبب شد تا تماشاگران با شور و هیجان بیشتری به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

در دقیقه 10 این دیدار یک ضربه پشت دروازه بنیادکار برای فولاد بدست آمد که در نهایت ضربه بختیار رحمانی با اختلاف کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 14 یک ضربه کرنر برای فولاد بدست آمد که این ضربه نیز برای بازیکنان فولاد به راحتی از دست رفت.

دقیقه 17 ضربه بازیکنان بنیادکار با اختلاف بسیار زادی از بالای دروازه فولاد بیرون رفت.

دقیقه 21 میز بازیکنان فولاد حمله‌ای دیگر را به سمت دروازه بنیادکار ترتیب دادند که ضربه آرام غلام‌رضا رضایی با اختلاف زیادی از کنار به خارج از چارچوب زده شد.

در دقیقه 24 این دیدار کمک داور بازی به سرمربی بنیاکار تذکر داد تا آی‌دی کارت خود را به گردن بیندازد.

در ادامه هر دو تیم بازی متعادلی را از خود نشان دادند و در دقیقه 29 یک ضربه آزاد برای بنیادکار بدست آمد که سردار رشیدف یک سانتر را به سمت راست ارسال کرد که هیچ یک از بازیکنان بنیادکار برای دریافت این توپ حضور نداشتند.

فریادهای"خوزستان... برزیلته" تماشاگران نیز از جمله حاشیه‌های جالب این دیدار بود.

در پایان نیمه نخست دو تیم با نتیجه تساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند.

دقایق ابتدایی نیمه دوم با حمله بنیادکار آغاز شد.

دقیقه 48 ساسان انصاری ضربه‌ای را از راه دور به سمت دروازه بنیادکار روانه کرد که توسط دروازبان این تیم رفع شد.

در ادامه بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد.

دقیقه 53 سروش رفیعی ضربه‌ای را با پای چپ به دوازه بنیادکار زد که با واکنش خوب دروازبان بنیادکار مواجه شد.

اسماعیل شریفات در دقیقه 54 مصدوم شد که پس از حضور پزشکان تیم دوباره به زمین بازگشت ولی در نهایت نتوانست به بازی ادامه دهد و به جای او لوسیانو پریرا به زمین آمد.

دقیقه 59 یک موقعیت مناسب برای فولاد بدست آمد که بازیکن فولاد در آفساید قرار گرفت.

دقیقه 61 هم یک موقعیت عالی برای پریرا بدست آمد و او هم به راحتی این موقعیت تک به تک را از دست داد.

در دقایق بعدی هم حملات پی در پی فولاد ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم فشار زیادی را به دروازه بنیادکار وارد کردند.

دقیقه 69 هم داور این دیدار یک کارت زرد را به بازیکن بنیادکار نشان داد و یک ضربه ایستگاهی را برای فولاد گرفت.

بختیار رحمانی هم با یک شوت نسبتا آرام توپ را روانه دستان دروازبان بنیادکار کرد.

دقیقه 76 با ارسال کرنر بازیکنان فولاد و ضربه سر ایوب والی فولادی‌ها موفق شدند گل با ارزشی را وارد دروازه بنیادکار بزنند.

با زدن گل فولاد تماشاگران خوزستانی با حمایت بیشتری تیم محبوب خود را تشویق کردند.

دقیقه 82 هم یک فرصت دیگر برای بازیکنان فولاد بدست آمد که در محوطه جریه بنیادکار این توپ با ضربه مدافعان تیم ازبکی از دست رفت.

فولاد با این پیروزی هشت امتیازی شد و و در یک قدمی صعود به مرحله بعد قرار گرفت.

فولاد در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات (پریرا) ، مهدی بدرلو، پادوانی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، ساسان انصاری (چاوز) ، غلامرضا رضایی (ایوب کلانتری) و سروش رفیعی به مصاف بنیادکار تیم چهارم جدول رده بندی لیگ ازبکستان رفته است.


منبع: تابناک

*****

ژیان مانع صدرنشینی تراکتورسازی شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خانگی به تساوی رسید.

به گزارش فارس، تراکتورسازی در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام میزبان العین امارات بود. این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در نیمه اول تراکتورسازی بازی خوبی به نمایش گذاشت و در دقیقه 20 توسط سعید دقیقی به گل رسید. شاگردان تونی اولیویرا در این نیمه یکی دو موقعیت دیگر به دست آوردند که با بی دقتی این فرصت‌ها از دست رفت.

در نیمه دوم العین برای جبران نتیجه پا به میدان گذاشت و آساموئا ژیان  در دقیقه 55 روی غفلت مدافعان تراکتورسازی با ضربه سر توانست گل تساوی العین را وارد دروازه کند.

حملات العین ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 59 عمر عبدالرحمن  روی جایگری بد مدافعان تراکتورسازی توانست  گل دوم تیمش را به راحتی به ثمر برساند.

در دقیقه 61 فرشاد احمدزاده روی یک حرکت انفرادی بعد از جا گذاشتن چهار مدافع توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

بعد از گل تساوی تراکتورسازی بازی کمی آرام شد اما همچنان العین امارات در حملات بسیار  خطرناک ظاهر می‌شد. ضربه سر آساموئا ژیان در دقیقه 72 را حامد لک دریافت کرد.

آساموئا ژیان در دیدار هفته قبل دو تیم نیز توانست دو گل وارد دروازه تراکتورسازی کرد و با گلی که امروز به ثمر رساند به نوعی هت‌تریک کرد و مانع از صدرنشینی تراکتورسازی شد.

در این دیدار حامد لک، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، علی کریمی(70 محمد ابراهیمی)، کریم انصاری‌فرد، سعید دقیقی(78 مسعود ابراهیم زاده)، فرشاد احمدزاده به میدان رفتند.

داور سنگاپوری این دیدار به مهدی کیانی فرشاد احمدزاده کارت زرد نشان داد.

با این تساوی العین امارات با کسب 7 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. تراکتورسازی با کسب 5 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و لخویا قطر و الاتحاد عربستان با یک بازی کمتر با کسب 4 و 3 امتیاز در رده سوم و چهارم جدول قرار گرفتند. با توجه به شرایط جدول این گروه هنوز صعود هیچکدام از تیم‌ها قطعی نشده و همه چیز به دو دیدار آینده بستگی دارد.

در دیگر دیدار این گروه الاتحاد عربستان و لخویا قطر فردا از ساعت 22 به مصاف یکدیگر می‌روند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه