چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته بیست‌وششم جام خلیج فارس فوتبال ایران - برهانی صدتایی شد و استقلال به صدر جدول بازگشت

ورزش

هفته بیست‌وششم جام خلیج فارس فوتبال ایران - برهانی صدتایی شد و استقلال به صدر جدول بازگشت

در حالی که ساعتی پیش از بازی استقلال و سایپا، این فولاد اهواز بود که توانسته بود موقتا صدر جدول را در اختیار بگیرد و این استقلال تهران بود که در آخرین بازی هفته بیست و ششم با دو گل سایپا را از پیش روی برداشت و به صدر جدول بازگشت. آرش برهانی با زدن نخستین گل استقلال به باشگاه صدتایی‌های فوتبال ایران پیوست.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | DD1523 , 500 - Nike WMNS AIR FORCE 1 '07 ESSENTIAL , nike city loop sneaker white women pants size , IetpShops STORE

در حالی که ساعتی پیش از بازی استقلال و سایپا، این فولاد اهواز بود که توانسته بود موقتا صدر جدول را در اختیار بگیرد و این استقلال تهران بود که در آخرین بازی هفته بیست و ششم با دو گل سایپا را از پیش روی برداشت و به صدر جدول بازگشت. آرش برهانی با زدن نخستین گل استقلال به باشگاه صدتایی‌های فوتبال ایران پیوست.


به گزارش تابناک، آخرین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر، در حالی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری شد که دو تیم نفت تهران و فولاد اهواز با پیروزی خود در بازی‌های امروز برای صدر جدول حسابی خط و نشان کشیده‌ بودند و همین ‌موجب شد تا استقلال تهران با انگیزه بالایی به زمین بیاید.

هرچند بازی‌ها‌ در هفته‌های پایانی باید با حرارت بیشتری پیگیری شود، ‌عدم استقبال تماشاگران و سردی بازی همچنان در فوتبال ایران حاکم است و استقلال هم در یک بازی کم دردسر با دو گل برهانی و کبه برابر سایپا به برتری دست یافت و هم امتیاز با فولاد و به مدد تفاضل گل در صدر جدول قرار گرفت.


استقلال تهران در حالی که هفته گذشته جام حذفی را از دست داد تنها به رقابت‌های لیگ برتر چشم دارد و امیدوار است در چهار بازی سخت پیش‌ رو ‌بتواند با ‌امتیازات لازم از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.


کاربران تابناک امروز از طریق سایت ‌این بازی را ‌مستقیم پیگیری کردند.


ترکیب استقلال تهران:


سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، امير حسين صادقي، هاشم بيک زاده، مجيد غلام نژاد، آندرانيک تيموريان، سياوش اکبرپور، آنتونيو کارواليو، محمدقاضي، محمد مهدي نظري و آرش برهاني.


سرمربی: امیر قلعه نویی


ترکیب سایپا:


محمدباقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل‌پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، روزبه شاه‌علی‌دوست، علی یونسی، سجاد شهباز‌زاده، کاوه رضایی و ابراهیم صادقی.


سرمربی: فیرات


گزارش بازی:


04:00  سانتر آندرانیک تیموریان با ضربه سر حنیف عمران‌زاده همراه بود سرانجام این صادقی بود که توپ را به تور دروازه سایپا دوخت اما داور گل را مردود اعلام کرد.


07:00  کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه ضربه خوبی را راهی دروازه رحمتی کرد که کاپیتان استقلال توپ را به راحتی از ان خود کرد.


17:00  ضربه سرکش محمد قاضی از پشت محوطه جریمه توسط دروازه‌بان سایپا مهار شد.


40:00  بعد از دقایقی کسل کننده آرش برهانی در محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد که ضربه برهانی راهی به دروازه سایپا نداشت.


45:00+01  ضربه هافبک برزیلی استقلال از پشت محوطه جریمه توسط دروازه‌بان سایپا جمع شد.


45:00+04  ضربه محمد قاضی از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی راهی اوت شد.


پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل


56:00  روی فرار هاشم بیگ‌زاده از سمت چپ و پاس خوب او به برهانی مهاجم استقلال تهران نخستین گل بازی و یکصدمین گل خود در فوتبال به ثمر رساند.


60:00  کاوه رضایی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که پژمان نوری با تیزهوشی توپ را دفع کرد.


74:00  روی یک حمله از جناح راست و پاس خوب برهانی، کبه، مهاجم تعویضی استقلال گل دوم استقلال و گل نخست خود را به ثمر رساند.


77:00  کاوه رضایی در محوطه جریمه می‌رفت که صاحب یک موقعیت شود اما تیزهوشی امیرحسین صادقی این فرصت را از مهاجم جوان سایپا گرفت.


86:00  آرش برهانی از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای را راهی دروازه سایپا کرد که توپ در اختیار دروازه‌بان سایپا قرار گرفت.


87:00  در یک ضد حمله آرش برهانی توپ را برای کبه کاشت و او در حالی که نوری را در سمت چپ خود داشت با خودخواهی توپ را راهی دروازه سایپا کرد که دروازه‌بان سایپا توپ را جکع کرد.


پایان بازی با برتری دو بر صفر استقلال تهران

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه