پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش از مشخص شدن نام وزیر ورزش تا نمایش تلخ مراسم! - هرآنچه در ۹۰ دیشب گذشت

ورزش

از مشخص شدن نام وزیر ورزش تا نمایش تلخ مراسم! - هرآنچه در ۹۰ دیشب گذشت

شب گذشته برنامه 90، حدود 90 روز پس از آخرین برنامه اش از دیشب دوباره روی آنتن رفت. در این برنامه چگونگی صعود تیم ملی به جام جهانی مورد بررسی قرارگرفت ، سوال نظرسنجی این هفته این بود که کدام تیم در نقل و انتقالات بهتر عمل کرد 1- استقلال 2- پرسپولیس 3- سپاهان 4- تراکتور سازی که در پایان، استقلال با 45 درصد در رتبه نخست و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی به ترتیب با 35 درصد، 14 درصد و 6 درصد در رتبه های دوم تا چهارم ایستادند.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | Grailify - air force new mexico basketball - nike and jordans 50 dollars in gold price list Light Smoke Grey

برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ نخستین قسمت از پانزدهمین سری برنامه نود از ساعت 23:05 سه شنبه شب از طریق شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت


به گزارش «تابناک»،همزمان با آغاز سری جدید برنامه نود، دکور آن نیز با تغییراتی روبرو شده بود که در ابتدای برنامه نیز فردوسی پور دقایقی درباره آن صحبت کرد.


 بنا بر این گزارش، پس از این بخش صحبت های قوچان نژاد درباره صعود تیم ملی پخش شد. در ابتدا از او مثل خداداد عزیزی که پایه گذار صعود تیم ملی به جام جهانی 98 بود، یاد شد. او در صحبت هایش ضمن ابراز خرسندی از حضور در تیم ملی گفت : در آن لحظه خیلی خوشحال بودیم. چه آنها که روی نیمکت بودند و چه کسانی که در میدان بودند. لحظات شیرینی بود و می دانستیم با یک گل به جام جهانی می رویم.

کی روش با من تماس گرفت و ازم پرسید می خواهی به تیم ملی بیای؟ و من با خوشحالی قبول کردم. چراکه این یک افتخار برای من بود. نیم فصل به استاندارد لیژ آمدم و نمی دانم که بعد یک ماه چندان بازی نکردم. خوشحالم بازهم فرصت بازی به من داده شد و بازهم گلزنی کردم. در پایان فصل مربی جدید آمده و زیاد مرا خوب نمی شناسد. با این حال سعی خودم را می کنم تا بار دیگر در ترکیب ثابت قرار بگیرم.


در بخشی از برنامه یادی از سه کوهنورد کشورمان شد که طی روزهای اخیر مفقود شده اند.


در ادامه کفاشیان روی خط آمد و در آغاز صحبت هایش با اشاره به سختی هایی که برای صعود تیم ملی کشیده اظهار کرد: خرداد، ماه سختی بود و نفس راحتی کشیدم. در این یک ماه زیاد عرق ریختم و باید در آینده هم مسائل فوتبالی روی روال قرار بگیرد.

کفاشیان در صحبت های خود در خصوص میزبانی جام ملت های آسیا گفت و خاطرنشان کرد: مشکلات ما در داخل از کشور است و حمایت لازم برای گرفتن میزبانی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: صحبت هایی با مسئولان مختلف کرده ایم و در تلاشیم میزبانی سال 2019 را بگیریم و امیدواریم بتوانیم میزبانی جام ملت های آسیا را بگیریم و با نگاه ملی می توانیم به فوتبال کشورمان کمک کنیم.

وی در مورد جوایز تیم ملی نیز گفت: مجوز ورود خودرو فقط به بازیکنان داده شد که لیستی 25 نفره است، البته برخی دیگر از بازیکنان نیز مستحق گرفتن این پاداشها هستند که در این لیست نیستند.

وی افزود: مواردی که مربوط به فدراسیون است ما خودمان سعی می کنیم به تمامی بازیکنانی که در موفقیت تیم ملی سهیم بوده اند پاداش بدهیم ولی پاداشهایی که به وزارت ورزش مربوط می شود ما نمی توانیم تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد:  او در دل حرفهایش گفت:« از دولت آینده آقای سلطانی فر با من تماس گرفتند و گفتند همه کار بکنید که این میزبانی را بگیریم.» به محض اینکه این جمله از زبان کفاشیان بیرون آمد ، فردوسی پور گفت:« آقا شما اگر اسم اعضای کابینه را می دانی باقی اش را هم بگو. اسم وزیر ورزش را که گفتی مثلا برای مان نام وزیر بهداشت را هم بگو مردم بدانند.» که این گفته اش باعث شد تا کفاشیان که اسم گزینه اصلی وزارت ورزش را به زبان آورده بود بگوید:« نه بابا اگر اسم اعضای کابینه را بگویم مزه اش از بین می رود!» او این جمله را با خنده گفت و بعد تاکید کرد:« سلطانی فر از دوستان قدیمی من است و به عنوان عضو کارگروه این تماس را گرفته است نه به عنوان وزیر ورزش.»


بعد از این فردوسی پور و کفاشیان درباره مجوز های خودروها به ملی پوشان بحث کردند . در این برنامه فردوسی پور از وزارت ورزش برای تصمیمات شان درباره تیم ملی کشتی نوجوانان که در مغولستان گیر کرده بودند ، انتقاد کرد و کفاشیان هم گفت:« اگر ما ۵۰ میلیون ها را پس بدهیم ، مشکل حل است؟!»

البته در ادامه دبیر فدراسیون کشتی با برنامه ۹۰ تماس گرفت و گفت ما فقط هتل ملی پوشان کشتی را عوض کردیم و بچه های این تیم هم امشب به تهران می رسند!
در این بخش برنامه گزارشی از جشن های فوتبالی ایران و شاهکارهای موجود در این مراسمات پخش شد.

در ادامه بازی پرسپولیس و تراکتور سازی  و صحنه هایی از دیدار این دو تیم پخش شد تا در مورد موارد داوری این دیدار کارشناسی شود.

در این بخش از برنامه حسین عسکری بر روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص چیدن داوران جام سیزدهم صحبت هایی را مطرح کرد.

در این بخش داوری دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری در مورد داوری قهرمانی و ایرادهای داوری وی گفت: یک داور نباید حرکات اضافه داشته باشد و مهم است که رفتار یک داور با بازیکنان چطور است و این موضوع چندین بار به وی تذکر داده شده است.

مسئولان فدراسیون اختلافات میان کمیته داوران و دپارتمان داوری را حل می کنند.

 


میرزابیگی نیز عنوان کرد: هم عسگری و هم اصفهانیان از داوران خوب کشورمان هستند که امیدوارم هر دوی این عزیزان در کنار ما باشند.

سوال و پاسخ نظرسنجی

سوال نظرسنجی این هفته این بود که کدام تیم در نقل و انتقالات بهتر عمل کرد 1- استقلال 2- پرسپولیس 3- سپاهان 4- تراکتور سازی کهدر این نظرسنجی دو میلیون و چهارصد و سی و چهار هزار نفر شرکت کردند و استقلال با 45 درصد در رتبه نخست و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی به ترتیب با 35 درصد، 14 درصد و 6 درصد در رتبه های دوم تا چهارم ایستادند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه