شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش روزبهانی: بازی سختی را بردم/ دیدار با بوکسور ترکیه‌ای سخت‌ترین مبارزه‌ام است

ورزش

روزبهانی: بازی سختی را بردم/ دیدار با بوکسور ترکیه‌ای سخت‌ترین مبارزه‌ام است

بوکسور وزن 81 کیلوگرم ایران پس از پیروزی در نخستین مبارزه‌اش در بازی‌های المپیک لندن گفت: مبارزه سختی را با پیروزی گذاشتم و قطعا در مبارزه دوم عملکرد بهتری خواهم داشت.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike air force suede blauw shoes boots sale free

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، احسان روزبهانی که بامداد امروز سه شنبه موفق شد در نخستین مبارزه خود در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک برابر حریفی از کلمبیا به پیروزی 12 بر 10 برسد پس از پایان این مبارزه به خبرنگاران حاضر در سالن اکسل شهر لندن گفت: حریفم را از قبل آنالیز کرده بودم اما او در این مبارزه بسیار متفاوت و سنگین‌تر بازی کرد.

وی ادامه داد: البته در راند اول فضای سالن روی من تاثیر گذاشته بود چرا که برای اولین بار بود به این سالن آمده بودم اما در راند دوم و سوم شرایطم بهتر شد و خدا را شکر توانستم برابر وی به پیروزی برسم.

احسان روزبهانی با بیان اینکه نتوانسته است در مبارزه اول عملکرد واقعی‌اش را به نمایش بگذارد، افزود: در مرحله بعد باید به مصاف حریف ترکیه‌ای بروم که سخت‌ترین مبارزه‌ام خواهد بود. با این حال تمام تلاشم را می‌کنم که برابر این بوکسور حرفه‌ای به پیروزی برسم.

عضو تیم ملی بوکس ایران قولی که به رسانه‌ها داده بود را یکی از عوامل ایجاد استرسش نام برد و گفت: یکی از دغدغه‌های من در این مسابقات قولی است که به اصحاب رسانه دادم و گفتم مدال می‌گیرم. خودم می دانم کار سختی است اما تلاش می‌کنم که در مراحل بعدی به پیروزی برسم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه