پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش انوشیروانی: نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم/کسب مدال نقره بسیار ارزشمند بود

ورزش

انوشیروانی: نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم/کسب مدال نقره بسیار ارزشمند بود

وزنه‌بردار نقره‌ای دسته سنگین وزن کشورمان در المپیک لندن با بیان اینکه نمی‌تواند احساسش را به خاطر کسب این مدال بیان کند، گفت: واقعا خوشحالم وزنه‌برداران ایران توانستند با گرفتن‌ مدال‌های رنگارنگ باعث سرافرازی ایران در جهان و شادی مردم کشورمان شوند.

nike-dunk-low-coast-uncl | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike air force suede blauw shoes boots sale free

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، سجاد انوشیروانی پس از کسب مدال نقره المپیک 2012 لندن در دسته 105+ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری المپیک لندن ضمن بیان مطلب فوق گفت: المپیک نهایت ورزش جهان بوده و مسابقات در آن در بالاترین سطح برگزار می‌شود. خدا را شکر در این رقابت مهم توانستم یکی از بهترین مدال‌ها را کسب کنم.

وی ابراز امیدواری کرد در مسابقات آینده با یاری خداوند متعال سکوهای پرافتخار جهان را کسب کند و افزود: امشب واقعا خوشحالم که وزنه‌برداران ایران توانستند با گرفتن‌ مدال‌های رنگارنگ صحنه‌هایی که مردم ایران دوست دارند را رقم زده و باعث سرافرازی ایران در جهان و شادی مردم کشورمان شوند.

پاينده ايران

وزنه‌بردار نقره‌ای دسته سنگین وزن کشورمان در المپیک لندن خاطرنشان کرد: 2 سال و نیم است که از ناحیه زانو درد دارم و به خاطر مسابقات مهم، نتوانستم به درستی زانویم را درمان کنم. در مسابقات المپیک تمام تلاش را کردم اما نتوانستم وزنه‌های سنگین‌تری را بالای سر ببرم. با این وجود به مدال نقره المپیک رسیدم که عنوان بسیار ارزشمندی است.

انوشیروانی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: واقعا احساسم را نمی‌توانم توصیف کنم و این خوشحالی قابل بیان نیست. من و بهداد هدف‌مان کسب رتبه‌های اول و دوم المپیک بود و خوشحالم توانستیم دو نفری پرچم ایران را در جهان به اهتزار در آوریم.

وی در مورد اینکه چرا سایر وزنه‌برداران نتوانستند رکوردهای خود را در المپیک تکرار کنند، اظهار داشت: استرس مسابقات و کم کردن وزن باعث تحلیل رفتن بدن‌های ورزشکاران شد. فضای مسابقات هم بسیار سنگین بود اما در این شرایط کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز هم نتیجه ارزشمندی برای تیم ایران محسوب می‌شود.

وزنه‌بردار نقره‌ای دسته سنگین وزن کشورمان در المپیک لندن نتایج وزنه‌برداران در این مسابقات را فوق‌العاده عنوان کرد و گفت: قطعا این موفقیت‌ها حاصل زحمات حسین رضازاده، کوروش باقری، کادرفنی و دعای خیر مردم است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه