پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش دور افتخار حمید سوریان و گریه "روشن بایراموف"

ورزش

دور افتخار حمید سوریان و گریه "روشن بایراموف"

قهرمانی حمید سوریان در طلایی‌ترین شب تاریخ کشتی فرنگی ایران در حالی رقم خورد که فریادهای محمد بنا و اشک شوق جمشید خیرآبادی تمامی تماشاگران سالن اکسل شهر لندن را تحت تاثیر قرار داده بود.

shock drop air force 1 full uv reactive | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - gray nike sneakers dual fusion

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، کسب مدال طلای کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن توسط حمید سوریان شور و حال خاصی به سالن برگزاری مسابقات بخشید و حتی تماشاگران خارجی نیز به تشویق این اسطوره کشتی ایران زمین پرداختند.

سوریان پس از قهرمانی در آغوش محمد بنا و جمشید خیرآبادی، مربی تیم ملی قرار گرفت و همراه آنان در سالن دور افتخار زد. این در حالی بود که محمد بنا مدام فریاد می‌زد و خیرآبادی با چشمانی اشک آلود خداوند را شکر می‌کرد.

"رافائل مارتینتی"، رئیس فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) هم در سالن حضور داشت و سوریان پس از رسیدن به مقابل جایگاه او و دیگر مسئولان فیلا با آنان به خوش و بش پرداخت.

محمد عباسی، وزیر ورزش و برخی مسئولان ورزشی کشورمان نیز با حضور در سالن به تشویق مرد طلایی کشتی فرنگی ایران پرداختند و شاهد طوفانی بودند که سوریان در سالن اکسل به راه انداخت.

یکی از میهمانان ویژه مسابقات امروز "الکساندر کارولین" قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان و المپیک از روسیه بود که به واقع از درخشش سوریان به وجد آمد.

زمانی که مدال‌ طلای وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 20121 لندن بر گردن سوریان انداخته شد، گریه "روشن بایراموف"، حریف ناکام ملی پوش کشورمان نیز همه را تحت تاثیر قرار داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه