شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بهترین هدیه تولد را سوریان به محمد بنا داد

ورزش

بهترین هدیه تولد را سوریان به محمد بنا داد

حمید سوریان با نمایشی مقتدرانه در پیکارهای المپیک 2012 لندن و راهیابی به دیدار فینال وزن 55 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی، همزمان با روز تولد محمد بنا (15 مردادماه) بهترین هدیه را به سرمربی تیم ملی داد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | 113 , BabylinoShops - nike wildwood acg for sale california area board Shadow Amethyst Ash CI0919 - nike air jordans future gold appraise list

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، محمد بنا که هم اکنون به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان تمام نگاه‌ها در المپیک 2012 لندن را به سوی خود و شاگردانش معطوف کرده، روز 15 مرداد سال 1337 در شهر تهران به دنیا آمد. او در طول دوران قهرمانی‌اش موفق شد مدال نقره رقابت‌های جهانی 1983 اوکراین کسب کند اما بیشتر افتخارات او در کسوت مربی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان بدست آمده است.

محمد بنا از سال 2004 به صورت متناوب سرمربی و مربی تیم‌های ملی کشتی جوانان و بزرگسالان بود اما در آستانه المپیک 2008 پکن بنا به دلایلی از عرصه مربیگری دور شد. وی پس از 18 ماه دوری از عرصه مربیگری کشتی که به گفته خودش از بدترین روزهای زندگی‌اش بوده، دوباره مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و از آن زمان به بعد افتخارات زیادی را نصیب کشتی فرنگی ایران کرد.

مطمئنا حمید سوریان امشب می‌تواند با کسب مدال طلا در دیدار فینال وزن 55 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن، بهترین و ارزشمندترین هدیه تولد را به محمد بنا اهدا کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه