سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش سولماز عباسی هم ششم شد/ روز بد قایقرانی

ورزش

سولماز عباسی هم ششم شد/ روز بد قایقرانی

بانوی روئینگ سوار ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قایقرانی بازی‌های المپیک 2012 لندن با رکورد 8 دقیقه و 27 ثانیه و 28 صدم ثانیه در جایگاه ششم گروه اول قرار گرفت.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | 811006 - Jordan XXX Black Cat - nike air max griffey 360 low - 010

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، سولماز عباسی، نماینده قایقرانی ایران در بخش روئینگ بازی‌های المپیک 2012 لندن در گروه اول مرحله یک ‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفت که در پایان با ثبت زمان 8 دقیقه و 27 ثانیه و28  صدم ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

در این گروه، قایقرانانی از نیوزلند، پاراگوئه، آلمان، مکزیک و استرالیا حضور داشتند که ورزشکار استرالیایی با زمان 7 دقیقه و 34 ثانیه و 29 صدم ثانیه اول شد و پاروزنانی از نیوزلند و آلمان دوم و سوم شدند.

عباسی با این نتیجه راهی فینال C یا D خواهد شد و به این ترتیب باید در مرحله نیمه نهایی یکی از این گروه‌ها برای کسب عناوین دوازدهم تا بیست و چهارم المپیک به مصاف حریفانش برود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه