شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش عسگری: برخورد به مانع روی کارم تاثیر گذاشت/ یک هفته پراضطراب را تحمل کردم

ورزش

عسگری: برخورد به مانع روی کارم تاثیر گذاشت/ یک هفته پراضطراب را تحمل کردم

دونده کشورمان پس از حذف شدن از مسابقات 110 متر با مانع بازی‏های المپیک گفت: در جریان رقابت پای من با مانع برخورد کرد در حالیکه اگر این اتفاق نمی‏افتاد بهتر می‏دویدم.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Women's Nike shoes, clothing and accessories

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، روح الله عسگری پس از اینکه امروز در رقابت‎های دوی 110 با مانع بازی‏های المپیک در رده هفتم گروه دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسابقه نه خوب بود و نه بد؛ در جریان رقابت و هنگام عبور از مانع چهارم پای من با مانع برخورد داشت که روی دوی من و کارم تاثیر گذاشت. اگر این اتفاق نمی‎افتاد بهتر می‌دویدم و کار می‎کردم.

وی با تاکید بر اینکه جو بازی‎های المپیک خیلی سنگین است، یادآور شد: من در رقابت‏های زیادی شرکت کرده‏ام اما شرایط و جو هیچ یک از مسابقات مانند المپیک سنگین نبود. تازه امروز مرحله مقدماتی انجام شد و به طور حتم شرایط در مراحل بالاتر سخت‌تر هم خواهد شد.

دونده 110 متر با مانع کشورمان تصریح کرد: طی یک هفته گذشته استرس زیادی را تحمل کردم. اگر امروز خودم بودم، بهتر می‌دویدم اما در هر صورت تجربه خوبی گرفتم. از این تجربه برای آینده می‌توانم استفاده کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات دوومیدانی 110 متر با مانع بازی‌های المپیک که امروز سه شنبه برگزار شد، روح الله عسگری در گروه دوم و در رقابت با نمایندگان 9 کشور دیگر با حدنصاب  13 ثانیه و 97 صدم ثانیه در رده هفتم قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه