پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش همگام با المپیک لندن؛ تیم ملی تکواندو راهی لندن شد/ بسحاق همراه تیم ملی نرفت

ورزش

همگام با المپیک لندن؛ تیم ملی تکواندو راهی لندن شد/ بسحاق همراه تیم ملی نرفت

اعضای تیم ملی تکواندوی کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک 2012 بدون مربی بدنساز خود راهی لندن شدند.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - nike shoes with zoomx black friday night

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تکواندو این دوره از بازی‌های المپیک با حضور 128 تکواندوکار از 63 کشور از روز 18 مردادماه در سالن اکسل شهر لندن آغاز خواهد شد. برای حضور در این پیکارها تیم سه نفره کشورمان با ترکیب؛ محمد باقری معتمد، یوسف کرمی و سوسن حاجی‌پور بامداد امروز شنبه راهی لندن شد. فریبرز عسگری به عنوان سرمربی تیم مردان و "چانگ" کره‌ای به عنوان مربی بانوان این تیم را همراهی می‌کنند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در حالی راهی لندن شد که علی محمد بسحاق، مربی بدنساز و دستیار عسگری موفق به همراهی تیم نشد. گفته می‌شود محدویت اعزام نفرات باعث شده تا بسحاق مجوز سفر به لندن را پیدا نکند.

در المپیک‌های قبلی نیز یک مربی همراه تیم ملی اعزام می‌شد و مربی دوم به کمک کمیته ملی المپیک در هتلی بیرون از دهکده بازی‌ها مستقر شده و در زمان انجام مسابقات در کنار سرمربی تیم ملی حضور می‌یافت. مجید افلاکی و مرتضی کریمی نیز برهمین اساس تیم ملی تکواندو را در المپیک‌های سیدنی، آتن و پکن همراهی کردند.

بسحاق در حالی مجوز سفر پیدا نکرد که دبیر فدراسیون تکواندو برای همراهی تیم ملی تکواندو روز دوشنبه راهی لندن می‌شود. این برای پنجمین بار است که ذوالقدر در این رویداد بزرگ حضور می‌یابد.

حسن ذوالقدر، دبیر فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قرار نبود بسحاق به لندن اعزام شود، گفت: من با سهمیه فدراسیون جهانی به لندن می‌روم و اجازه حضور در دهکده را ندارم. در المپیک‌های قبلی هم مربی بدنساز تیم ملی همراه کاروان اعزامی تکواندو راهی مسابقات نمی‌شد، چراکه به ازای دو ورزشکار مجاز به اعزام یک مربی هستیم.

در چنین شرایطی فریبرز عسگری به تنهایی می‌بایست کار آماده سازی تکواندوکاران، ریکاوری بعد از هر مبارزه، آنالیز رقبا و... را انجام دهد.

محمد باقری معتمد اولین نماینده تکواندوی ایران است که روز پنجشنبه 19 مردادماه به مصاف رقبای خود در المپیک خواهد رفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه