پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش محسن شادی و سولماز عباسی از راهیابی به نیمه نهایی المپیک بازماندند

ورزش

محسن شادی و سولماز عباسی از راهیابی به نیمه نهایی المپیک بازماندند

محسن شادی و سولماز عباسی از راهیابی به نیمه نهایی رقابت‌های روئینگ انفرادی المپیک بازماندند.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | PUMA MB.01 Release Date , RegistroaraldicoShops , gray high top nike shoes for girls 2019

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن شادی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های روئینگ انفرادی مردان المپیک به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت رکورد 7 دقیقه و 32 ثانیه و 72 صدم ثانیه در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت. رکورد محسن شادی در این مرحله، بدترین رکورد این قایقران در المپیک لندن بود.

در این گروه، ورزشکارانی از دانمارک، نروژ، چک، کوبا و موناکو حضور داشتند و نمایندگان چک، کوبا و نروژ به ترتیب اول تا سوم شدند.

به این ترتیب محسن شادی باید در مرحله نیمه نهایی گروه‌های سوم و چهارم شرکت کند و برای کسب عناوین دوازدهم تا بیست و چهارم به مصاف حریفانش برود.

همچنین سولماز عباسی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های روئینگ انفرادی المپیک در گروه خود ششم شد.

به گزارش ایسنا، سولماز عباسی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های روئینگ انفرادی زنان المپیک به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت رکورد 8 دقیقه و 27 ثانیه و 28 صدم ثانیه در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت.

در این گروه، ورزشکارانی از پاراگوئه، نیوزلند، استرالیا، آلمان و مکزیک حضور داشتند و قایقرانان استرالیا، نیوزلند و آلمان به ترتیب اول تا سوم شدند.

سولماز عباسی باید در مرحله نیمه نهایی گروه‌های سوم و چهارم شرکت کند و برای کسب عناوین دوازدهم تا بیست و چهارم به مصاف حریفانش برود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه