جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش سوریان: از کسب مدال طلا بسیار خوشحالم/ کشتی‌گیران مدال‌های رنگارنگ می‌گیرند

ورزش

سوریان: از کسب مدال طلا بسیار خوشحالم/ کشتی‌گیران مدال‌های رنگارنگ می‌گیرند

فرنگی‌کار طلایی کشورمان پس از کسب طلای المپیک لندن از انتظار 10 ساله‌اش برای کسب مدال طلای المپیک سخت گفت و افزود: از کسب این افتخار بسیار خوشحالم اما باید بگویم برای آینده باید از افرادی که همیشه کنارم بوده‌اند، مشورت بگیرم.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | DD1523 , 500 - Nike WMNS AIR FORCE 1 '07 ESSENTIAL , nike city loop sneaker white women pants size , IetpShops STORE

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سوریان پس از کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از نوجوانی برای کسب مدال طلای المپیک تلاش کردم و هدفم رسیدن به این موفقیت بزرگ بود که خوشبختانه به این افتخار بزرگ دست پیدا کردم.

وی  اظهار داشت: در این چهار سال که در پکن شکست خوردم، تلاش مضاعفی کردم. شاید بگویید با چهار پیروزی طلا گرفتم اما کسب این مدال کار سختی بود و خوشبختانه توانستم این مدال را کسب کنم. من 10 سال منتظر چنین لحظه‌ای بودم و خوشحالم این انتظار به بهترین شکل به پایان رسید.

فرنگی‌کار طلایی کشورمان عملکرد ضعیف در دور نخست این رقابت‌ها را به دلیل وزن کم کردن بسیار طبیعی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تمرین منظم کادرفنی عزیز تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، از نظر جسمانی شرایط ایده‌آلی داشتم و مرحله به مرحله عملکردم بهتر شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و سایر کشتی‌گیران هم که شایسته کسب مدال‌های رنگارنگ هستند، در روزهای آینده نتایج خوبی را کسب کنند. قول می‌دهم از فردا و به دست کشتی گیران، مدال‌های کاروان ورزشی ایران اضافه شود.

سوریان همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم با این مدال پاسخ زحمات زیادی که آقای بنا برایم کشیده است را داده و این زحمات را با کسب مدال طلا جبران کرده باشم. ایشان مردی بزرگواری است که نه تنها برای من، بلکه برای کشتی فرنگی ایران زحمات زیادی را کشیده است.

وی از هم قسم شدن پیش از این مسابقه برای کسب مدال طلا جهت خوشحال کردن بنا یاد کرد و گفت: امروز سالروز تولد مادرم که عزیزترین فرد زندگی من است، نیز هست و این مدال را به ایشان تقدیم می‌کنم.

فرنگی‌کار طلایی کشورمان در مورد وضعیت آینده‌اش هم گفت:  از کسب این افتخار بسیار خوشحالم اما باید بگویم برای آینده باید از کسانی‌که همیشه در کنارم بودند و من را راهنمایی کردند، مشورت بگیرم. البته اگر بخواهم کشتی گرفتن را ادامه بدهم، با راهنمایی بزرگان احتمال دارد یک وزن بالاتر بروم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه