جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مظاهری: هیچ کجای دنیا چنین قضاوتی ندیده بودم/ معلوم بود بازنده می‌شوم!

ورزش

مظاهری: هیچ کجای دنیا چنین قضاوتی ندیده بودم/ معلوم بود بازنده می‌شوم!

پرچمدار کاروان ورزش ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک و عضو تیم ملی بوکس پس از بازنده اعلام شدن از سوی داوران در نخستین مبارزه خود گفت: در هیچ کجای دنیا چنین قضاوت ناعادلانه‌ای را ندیده بودم و معلوم بود که داوران می‌خواستند مشت‌زن کوبایی برنده شود.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Men's Sneakers

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، علی مظاهری چهارمین مشتزن ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران در سالن بوکس مجموعه ورزشی "اکسل" شهر لندن به مصاف "گومز" کوبایی رفت و در شرایطی که راند اول را با قدرت و با نتیجه 6 بر 4 از حریف برده بود، در دقیقه اول راند دوم سه اخطار از سوی داوران گرفت و بازنده شد.

علی مظاهری در پایان این مبارزه که با ناداوری و ناجوانمردانه بازنده شد، حاضر به دست دادن به داور و شرکت در مراسم بالا بردن دست حریف کوبایی نشد و به حالت اعتراض رینگ را ترک کرد.

در حالی که خبرنگاران حاضر در میکسدزون سالن بوکس در انتظار صحبت‌های تند علی مظاهری بودند وی تنها به گفتن چند جمله کوتاه بسنده کرد و رفت. پرچمدار کاروان ایران در مورد این مبارزه گفت: در هیچ کجای دنیا چنین قضاوتی را ندیده بودم که در شروع راند دوم و در دقیقه اول داور سه بار اخطار پشت سر هم بدهد.

وی افزود: این نشان می‌دهد که کوبایی‌ها روی داوران نفوذ کرده‌اند و چون می‌دانستند که من برنده این مبارزه می‌شوم سعی کردند از این راه مرا بازنده کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه