چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش نیک‌فر: نمی‌دانم چرا پرتاب‌هایم خطا می‌شود/ از عملکردم راضی نیستم

ورزش

نیک‌فر: نمی‌دانم چرا پرتاب‌هایم خطا می‌شود/ از عملکردم راضی نیستم

پرتابگر وزنه ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک پس از ناکامی در این رقابت‌ها گفت: نمی‌دانم چرا پرتاب‌هایم خطا می‌شود.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike air zoom strong black rose gold

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، امین نیک‌فر امروز جمعه در اولین روز رقابت دوومیدانی کاران ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک، در ورزشگاه اصلی المپیک پارک به رقابت با 19 پرتابگر وزنه دیگر در گروه B پرداخت و با حدنصاب 18 متر و 62 سانتیمتر در رده شانزدهم قرار گرفت و در مجموع مرحله مقدماتی سی و سوم شد.

نیک‌فر پس از ناکامی در رقابت‌های المپیک در جمع خبرنگاران گفت: نمی دانم چرا پرتاب‌هایم در این دوره از مسابقات هم خطا رفت. از عملکرد خودم راضی نیستم، چراکه نتوانستم پرتاب‌های خوبی داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که "چرا در این بازی‌ها دو پرتاب خطا داشتید و در المپیک قبلی هم خطا کردید؟"، گفت: این اتفاق ممکن است برای هر ورزشکاری پیش بیاید. خودم هم نمی‌دانم چرا در این بازی‌ها دو پرتابم خطا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیک‌فر در حالی از سه پرتاب خود دو پرتاب را خطا کرد و رکورد 18 متر و 62 سانتیمتر را زد که رکورد خودش 20 متر و 5 سانتیمتر است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه