جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش افشارزاده: سوریان تاریخ ساز شد/ هدایت بنا بسیار تاثیرگذار بود

ورزش

افشارزاده: سوریان تاریخ ساز شد/ هدایت بنا بسیار تاثیرگذار بود

دبیرکل کمیته ملی المپیک کسب مدال طلای سوریان را کاری کارستان عنوان کرد و کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم ایران را تاریخ ساز دانست.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Latest Air Jordan 1 Mid GS Canvas Pink/Tan/Soft Yellow/Lime Green/White 2021 For Sale DJ0338 - 100 - nike sb satire canvas grey and blue dress

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، بهرام افشارزاده پس از کسب مدال طلای سوریان در جمع خبرنگاران گفت: سوریان با کسب این مدال طلا، پس از 40 سال کشتی فرنگی ایران را صاحب مدال کرد و خودش نیز تاریخ ساز شد.

وی افزود: سوریان با کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران، کاری کرد کارستان و باید به خاطر این افتخار بزرگ به جامعه ورزش، کشتی و خانواده سوریان که باعث شدند این ورزشکار رشد کرده و با موفقیت‌ بزرگش در تاریخ ماندگار شود، تبریک گفت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: محمد بنا هم در کسب این موفقیت بزرگ بسیار تاثیرگذار بود و با آماده‌سازی و هدایت خوبش، در این موفقیت بزرگ نقش مهمی داشت.

افشارزاده در پایان گفت: سوریان با این مدال طلا، چراغ روشنی پیش روی سایر ورزشکاران قرار داد و امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم در کشتی فرنگی و آزاد، وزنه‌برداری و دوومیدانی این موفقیت‌ها را تکرار کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه