شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پرسپولیس مغلوب صبای قم شد - شکست در آزادی عادی شده است!

ورزش

پرسپولیس مغلوب صبای قم شد - شکست در آزادی عادی شده است!

چهارمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست تیم پرسپولیس مقابل صبای قم در ورزشگاه آزادی آغاز شد تا مشکلات تیم "مانوئل ژوزه" بیشتر از قبل شود.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - gray nike sneakers dual fusion

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 22:30 روز یکشنبه با رویارویی تیم‌های پرسپولیس و صبای قم آغاز شد، دیداری که در پایان به برتری 2 بر صفر تیم قمی انجامید تا مشخص شود، تیم مانوئل ژوزه مشکلات زیادی دارد.

پرسپولیس که در این بازی از حمایت بیش از 70 هزار تماشاگر بهره می‌برد، بازهم با تغییراتی وارد میدان شده بود که مهمترین آنها نیمکت نشینی علی کریمی و شهاب گردان بود. حاصل و برآیند این تغییرات یک بازی ضعیف و کسل کننده از سوی سرخپوشان بود که موجب شد نیمه اول مسابقه با کمترین خطر روی دروازه‌ها با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم مانوئل ژوزه تصمیم به تعویض گرفت و مهدی مهدوی کیا و علی کریمی را به جای حمید علی عسگر و جواد کاظمیان به میدان آورد اما با ورود این بازیکنان باتجربه نیز گره‌ای از مشکلات تیم پرسپولیس باز نشد و این تیم صبا بود که یکی، دو بار روی دروازه سرخپوشان خطرساز شد.

تنها سه دقیقه پس از آنکه "ایمون زاید" به جای غلامرضا رضایی به میدان آمد و بارقه امید در دل هواداران پرسپولیس روشن شد، تیم صبای قم در دقیقه 76 به گل رسید. در فاصله 14 دقیقه مانده به پایان بازی میلاد سلیمان فلاح روی پاس "دیوید وریکم" یک تنه به دفاع پرسپولیس زد و در مصاف تک به تک با سنگربان سرخپوشان موفق به گلزنی شد.

بعد از این گل طبیعی بود که پرسپولیس برای جبران گل خورده تلاش کند اما حملات سرخپوشان نه زهر داشت و نه هدف. حاصل این حملات احساسی، بسته ماندن دروازه صبای قم بود و البته پنالتی که در دقیقه 90 محسن بنگر به تیم صبا هدیه کرد. بنگر که در بازی با فجر نیز یک پنالتی داده بود، این بار در دقیقه 90 بازی روی میلاد نوری خطا کرد و باعث شد داور در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد. ضربه پنالتی را اکبری صادقی در دقیقه 90 وارد دروازه پرسپولیس کرد و کار این تیم را یکسره.

در نهایت پرسپولیس با 2 گل به صبای قم باخت تا با چهار امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کند و زمینه ساز صبای 9 امتیازی به رده دوم جدول شود.

قضاوت دیدار پرسپولیس - صبای قم برعهده محسن ترکی بود. ترکی در این بازی به سیدجلال حسینی و محسن بنگر از تیم پرسپولیس و محسن بیات و میلاد سلیمان فلاح از تیم صبای قم کارت زرد نشان داد.

- هفته چهارم مسابقات فوتبال جام برتر باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* سایپای البرز - داماش گیلان، ساعت 22، ورزشگاه انقلاب کرج
* صنعت نفت آبادان - نفت تهران، ساعت 22، ورزشگاه تختی آبادان
* آلومینیوم هرمزگان - فولاد خوزستان، ساعت 22، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* ملوان بندانزلی - فجرسپاسی شیراز، ساعت 22، ورزشگاه تختی بندرانزلی
* پیکان تهران - گهر دورود، ساعت 22، ورزشگاه دستگردی تهران
* راه آهن - تراکتورسازی تبریز، ساعت 22، ورزشگاه تختی تهران
* ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان، ساعت 22، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* مس کرمان - استقلال، ساعت 22:30، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه