یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش علی مظاهری: امید زیادی به پیروزی دارم

ورزش

علی مظاهری: امید زیادی به پیروزی دارم

پرچمدار کاروان ایران در بازی های المپیک 2012 می گوید که بهانه ای برای موفق نشدن در مسابقه با حریف کوبایی ندارد.

nike-dunk-low-coast-uncl | IetpShops - nike roshe one lava boys - Buy Online - Nike Air Force 1 for Women & Men

علی مظاهری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایسنا به لندن، در مورد قرعه اش در وزن 91 کیلوگرم رقابتهای بوکس گفت: حریف کوبایی ام قهرمان جوانان جهان است و در المپیک نوجوانان مدال طلا گرفت. مسابقه سختی خواهد بود. البته در وزن 91 کیلوگرم همه مسابقات سخت هستند. اگر کوبا را ببرم، در دور بعد با قهرمان سال 2007 جهان از ایتالیا روبرو می شوم که اخیرا جواز حضور در مسابقات حرفه ای را هم گرفته است.

وی ادامه داد: این اولین المپیکی است که بوکسورها در قرعه کشی سید بندی شده اند و هر کسي که می خواهد به مدال برسد، حتما باید حداقل یک قهرمان جهان را شکست دهد.

مظاهری در مورد عملکرد امین قاسمی پور گفت: قاسمی پور 50 درصد خودش هم بازی نکرد. حریفش در مسابقات قهرمانی قاره آمریکا، کوبا را برده بود. در مجموع حریفش بهتر از او بود. او کمتر میدان دیده است.


مظاهری ادامه داد: اوضاعم خیلی خوب است و به امید پیروزی روی رینگ می روم. مصدوم هم نیستم و بهانه ای وجود ندارد. با تمام وجود مقابل حریف کوبایی مبارزه خواهم کرد. امید زیادی به پیروزی دارم.

پرچم دار کاروان ایران در پایان در مورد شانس مدال آوری بوکسورها در المپیک گفت: مدال گرفتن آسان نیست. تا روی رینگ نروی هیچ چیز مشخص نمی شود. با یک مشت ممکن است همه چیز عوض شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه