یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش روزبهاني: با اين برد روحيه گرفتم/مردم دعايم كنند تا به قولم عمل كنم

ورزش

روزبهاني: با اين برد روحيه گرفتم/مردم دعايم كنند تا به قولم عمل كنم

احسان روزبهاني پس از كسب اولين برد خود در بازي‌هاي المپيك گفت: به خاطر اينكه قول مدال به مردم داده‌ام، استرس زيادي دارم و از مردم مي‌خواهم دعايم كنند تا به وعده خود عمل كنم.

shock drop air force 1 full uv reactive | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، ملي‌پوش وزن 81 كيلوگرم بوكس ايران پس از برتري مقابل حريف كلمبيايي كه با نتيجه نزديك 12 بر 10 رقم خورد، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: حريفم فوق‌العاده قوي و بدقلق بود. در پايان راند دوم كه 8 بر 8 شديم، نهرودي من را راهنمايي كرد تا چگونه ادامه دهم كه خدا را شكر توانستم به برتري برسم.

روزبهاني همچنين گفت: بازي اول در اين جو و با اين استرس بسيار سخت است كه خوشبختانه توانستم از آن عبور كنم. قطعا از مسابقه دوم خيلي راحت‌تر مسابقه مي‌دهم چون فضاي سنگين المپيك برايم شكسته شد. من هرچه تمرين كرده بودم در اين مسابقه نتوانستم پياده كنم چرا كه كپ كرده بودم اما در راند سوم بهتر مسابقه دادم.

وي در مورد قول مدال المپيك كه پيش از اين داده بود، گفت: يكي از استرس‌هايي كه دارم اين است كه به مردم قول داده‌ام تا طلسم بي‌مدالي بوكس را بشكنم كه از مردم مي‌خواهم من را دعا كنند تا بتوانم به اين خواسته‌ام برسم.

روزبهاني همچنين درباره حريف بعدي خود گفت: حريف ترك من در رده‌بندي جهاني جايگاه بالايي دارد و در مسابقه‌هاي جهاني در وزن 91 كيلو بازي مي‌كرد اما من با اين بازي براي صعود روحيه گرفتم و در مسابقه بعدي براي پيروزي به ميدان مي‌روم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه