سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان ثبت ملی خانه پدری شیخ محمد خیابانی

یادمان

ثبت ملی خانه پدری شیخ محمد خیابانی

شهردار خامنه از تملک خانه پدر شیخ محمد خیابانی توسط شهرداری خامنه و انجام مراحل ثبت ملی شدن آن خبر داد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | 02 Release Date - nike air force 1 special fields free shipping line - PUMA MB.01 LaMelo Ball 377237 - SBD

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بابک شریفی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با صرف معادل چهارصد میلیون ریال و اعطاء زمین معوض خانه پدری شیخ محمد خیابانی به مساحت 300 مترمربع با قدمت تاریخی بیش از دو قرن توسط شهرداری خامنه تملک شده است.

وی، افزود: با هماهنگی‌ها و پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر خامنه و برگزاری جلسات لازم با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پرونده این بنای تاریخی در شهر خامنه در مرحله ثبت ملی است.

این مقام مسئول، افزود: پس از ثبت ملی که به زودی انجام می‌شود با عنایت ویژه مسئول سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اختصاص اعتبارات لازم مرمت و بازسازی در این بنا صورت می‌گیرد که امیدوارم با تسریع در پروسه ثبت ملی این بنای ارزشمند که یکی از مفاخر دوران مشروطه است این کار انجام شود.

وی ادامه داد: این مکان به یک مجموعه فرهنگی و موزه مشروطه در منطقه تبدیل می‌شود و شهرداری خامنه نیز در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که این امر به‌زودی عملیاتی شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه