سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کارگاه یک‌روزه آموزش رنگ‌آمیزی سنتی کاغذ با بهره‌گیری از رنگ‌های گیاهی

خبر

کارگاه یک‌روزه آموزش رنگ‌آمیزی سنتی کاغذ با بهره‌گیری از رنگ‌های گیاهی

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار می‌کند
کارگاه یک‌روزه آموزش رنگ‌آمیزی سنتی کاغذ با بهره‌گیری از رنگ‌های گیاهی

کارگاه یک روزه آموزش رنگ‌آمیزی سنتی کاغذ با بهره‌گیری از رنگ‌های گیاهی با تدریس «شهریار پیروزرام» در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، این کارگاه یک‌روزه در راستای گسترش فعالیت‌های آموزشی در حوزه هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در روز یک‌شنبه 17 شهریور 1392 خورشیدی از ساعت 13 تا 16، میزبان هنرجویان و دوستداران فرهنگ و هنر خواهد بود.
«شهریار پیروزرام» ابری‌سازی و پژوهشگر هنرهای سنتی در کارگاه یک روزه آموزش رنگ‌آمیزی سنتی کاغذ با بهره‌گیری از رنگ‌های گیاهی، «کلیات رنگ‌آمیزی سنتی و موارد استفاده»، «انواع رنگ‌های گیاهی سنتی مورد استفاده»، «شیوه و چگونگی آماده‌سازی و تهیه رنگ‌های گیاهی»، «روش اجرای رنگ‌آمیزی سنتی کاغذ با بهره‌گیری از چند نمونه رنگ گیاهی» و ساخت دو نمونه رنگ گیاهی (پوست پیاز و پوست بادمجان) را به شیوه‌های نظری و عملی آموزش خواهد داد.
دوستداران و علاقه‌مندان به هنر رنگ‌آمیزی سنتی کاغذ، برای ثبت نام و آگاهی از چگونگی شرکت در این کارگاه یک‌روزه آموزشی می‌توانند با شماره‌های تلفن 66751291 و 09391302660 (روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک) تماس بگیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه