سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی خدماتی جدید در کتابخانه و موزه ملی ملک

رویدادهای فرهنگی

خدماتی جدید در کتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، امكان استفاده از پایگاه كتاب، مقاله و پایان نامه‌های الكترونیكی لاتین برای كاربران كتابخانه فراهم شده است.

991 - CN9671 - Blauw - Nike Air Max 1 By You Custom herenschoen - nike air max lays blue cheese commercial actor | adidas jeans trace royal red color code , MnjeShops , Tommy hilfiger iconic tommy backpack pvc

"نیتو"مجموعه‌ای از ارزشمندترین اطلاعات علمی و تخصصی با 500 موضوع در پایگاه‌های اطلاعاتی مجلات، مقالات، پایان نامه ها وکتابهای لاتین بصورت الکترونیکی برای استفاده محققین است. این درگاه که معمولا از طریق آی پی در اختیار دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قرار می‌گیرد اخیراً اقدام به امکان دسترسی به این پایگاه‌ها از طریق نام کاربری و رمز ورود کرده است.

کتابخانه ملک برای ارتقاء سطح خدمات اطلاع رسانی به مخاطبان خود اقدام به تهیه شناسه کاربری سطح دایاموند (پایگاه کتاب، مقاله، پایان نامه‌های الکترونیکی لاتین) نیتوکرده است که امکان دسترسی به 150 میلیون مقاله، 13هزار ژورنال، 75هزارکتاب، 800روزنامه، 2 میلیون و 700 خلاصه پایان نامه را دارد. علاقمندان می توانند با مراجعه به تالار محققان کتابخانه و موزه ملی ملک واقع در خیابان امام خمینی از این پایگاه‌ها بهره‌مند شوند.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه