سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی سخنرانی دکتر شهرام پازوکی با موضوع هنر و زیبایی در کتابخانه و موزه ملی ملک

رویدادهای فرهنگی

سخنرانی دکتر شهرام پازوکی با موضوع هنر و زیبایی در کتابخانه و موزه ملی ملک

نهمین نشست تخصصی هنر و زیبایی با سخنرانی دکتر شهرام پازوکی عضو گروه فلسفه فرهنگستان هنر در روز چهارشنبه 6 آبان مهر 1394 خورشیدی ساعت 16 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

نهمین نشست تخصصی هنر و زیبایی در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار می‌شود

نهمین نشست تخصصی هنر و زیبایی با سخنرانی دکتر شهرام پازوکی عضو گروه فلسفه فرهنگستان هنر در روز چهارشنبه 6 آبان مهر 1394 خورشیدی ساعت 16 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی، تکمیل‌کننده برنامه ویژه این گنجینه در حوزه زیبایی است که در کنار « نمایشگاه زیبایی» تشکیل می‌شود. نمایشگاه «زیبایی»، دربرگیرنده 10 اثر گزیده کتابخانه و موزه ملی ملک است که از روز یک‌شنبه 25 مرداد 1394 خورشیدی گشایش یافته و تا پایان پاییز ادامه دارد.

سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی در کنار این نمایشگاه، زمینه را برای بررسی تخصصی پدیده «زیبایی» فراهم می‌آورد. تاکنون هشت جلسه از مجموعه نشست‌های یادشده با حضور کارشناسان برجسته حوزه‌های هنر برگزار شده است.

دکتر شهرام پازوکی، پژوهشگر فلسفه و عرفان و عضو هیات علمی موسسه حکمت و فلسفه ایران در نهمین نشست تخصصی هنر و زیبایی که در روز چهارشنبه 6 آبان 1394 خورشیدی ساعت 16 در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی است که در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» جای گرفته است. این گنجینه در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8:15 تا 16:45 (پنج‌شنبه‌ها تا 15:45) فعالیت می‌کند. بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران از دوستداران هنر و فرهنگ ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند برای حضور در نهممین نشست تخصصی هنر و زیبایی به این گنجینه مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه