سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی گشایش نمایشگاه «در آینه آسمان» و برگزاری «کارگاه آموزشی آشنایی با نجوم و صورت‌های فلکی»

رویدادهای فرهنگی

گشایش نمایشگاه «در آینه آسمان» و برگزاری «کارگاه آموزشی آشنایی با نجوم و صورت‌های فلکی»

برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک
گشایش نمایشگاه «در آینه آسمان» و برگزاری «کارگاه آموزشی آشنایی با نجوم و صورت‌های فلکی»

آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام، با گشایش نمایشگاه «در آینه آسمان» و برگزاری «کارگاه آموزشی آشنایی با نجوم و صورت‌های فلکی» و «نشست گفت‌وگو درباره ترکیب‌بندی در مهرهای تاریخی» در روز یک‌شنبه 11 خرداد 1393 خورشیدی برابر با سوم شعبان 1435 قمری در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام، از مجموعه آیین‌های وقف‌نامه‌ای به سفارش حاج حسین آقا ملک واقف و بنیان‌گذار کتابخانه و موزه ملی ملک است که هر ساله همراه با برنامه‌های گوناگون فرهنگی در این موقوفه 77 ساله برگزار می‌شود.
در این آیین که در روز دوشنبه 5 خرداد 1393 خورشیدی در ساعت 17 برگزار می‌شود، دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی همزمان با گرامی‌داشت جایگاه و شخصیت امام حسین علیه‌السلام، از نمایشگاه «در آینه آسمان» (صورت‌های فلکی برگرفته از نسخه کم‌نظیر خطی صور الکواکب تالیف عبدالرحمان صوفی ریاضی‌دان و ستاره‌شناس بزرگ ایران در سده‌های سوم و چهارم هجری) بازدید خواهند کرد. پیش از این مراسم، همچنین از ساعت 14 تا 16 «کارگاه آموزشی آشنایی با نجوم و صورت‌های فلکی» و «نشست گفت‌وگو درباره ترکیب‌بندی در مهرهای تاریخی» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه