سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی برگزاری کارگاه‌های «پرس با نشاسته در هنرهای سنتی و خوش‌نویسی»، «ساخت کاغذ ابری» و «مرمت کاغذ»

رویدادهای فرهنگی

برگزاری کارگاه‌های «پرس با نشاسته در هنرهای سنتی و خوش‌نویسی»، «ساخت کاغذ ابری» و «مرمت کاغذ»

گام به گام با جشنواره ماه هشتم در موقوفه 77 ساله آستان قدس رضوی
کارگاه‌های «پرس با نشاسته در هنرهای سنتی و خوش‌نویسی»، «ساخت کاغذ ابری» و «مرمت کاغذ» برگزار می‌شود

مجموعه کارگاه‌های هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، به مناسبت ششمین جشنواره فرهنگی هنری ماه هشتم در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، استادان برجسته هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی، در روزهای برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی هنری ماه هشتم، با سه کارگاه «پرس با نشاسته در هنرهای سنتی و خوش‌نویسی»، «ساخت کاغذ ابری» و «مرمت کاغذ»، به ارایه تجربیات خود به هنرجویان در این زمینه‌ها می‌پردازند.
کارگاه پرس با نشاسته در هنرهای سنتی و خوش‌نویسی در روز یک‌شنبه 9 شهریور 1393 خورشیدی از ساعت 12 تا 16 با تدریس «رامین مرآتی» نگارگر و کارشناس هنرهای سنتی، میزبان هنرجویان خواهد بود. کارگاه ساخت کاغذ ابری با تدریس «مهدی سهرابی» خوش‌نویس و ابری‌ساز در روز سه‌شنبه 11 شهریور 1393 خورشیدی از ساعت 9 تا 16 برگزار خواهد شد. کارشناسان مرمت و حفاظت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک سرانجام در روز چهارشنبه 12 شهریور 1393 خورشیدی با برگزاری کارگاه مرمت کاغذ از علاقه‌مندان به آشنایی با مرمت کاغذهای گوناگون میزبانی خواهد کرد.
گواهی شرکت در کارگاه آموزشی در پایان هر یک از این کارگاه‌های سه گانه به هنرجویان ارایه خواهد شد.
کارگاه‌های «پرس با نشاسته در هنرهای سنتی و خوش‌نویسی»، «ساخت کاغذ ابری» و «مرمت کاغذ» به رایگان برگزار می‌شود و حضور در آن‌ها تنها با ثبت نام ممکن خواهد بود. دوستداران و علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه‌های سه گانه برای ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن 66726613 (داخلی‌های 181 و 138) تماس بگیرند یا به شیوه حضوری به موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد»، بخش پژوهش و آموزش مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه