سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آشنایی با تولیدات فرهنگی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب تهران

خبر

آشنایی با تولیدات فرهنگی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در نمایشگاه کتاب تهران

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به عنوان یکی از موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی با حضور فعال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1392 خورشیدی، نمایی از فعالیت‌های خود در سال گذشته در حوزه‌های گوناگون مرتبط با نسخه‌های خطی و کتاب‌های چاپ قدیمی (سنگی و سربی)، فعالیت در زمینه کتابخانه مجازی، تولیدات فرهنگی و انتشارات مشارکتی با ناشران بزرگ و نهادهای فرهنگی را در آستانه دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار داده است.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | SBD - 100 Release Date - nike lebron ambassador 7 360 2017 edition appraise Tech Grey CT8527 - nike lunar woven chukka rainbow color wheel drive

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، این نهاد بزرگ وقفی متعلق به آستان قدس رضوی، در سالن نهادها و سازمان‌ها (1/19)، راهروی دوم، در کنار غرفه روابط عمومی آستان قدس رضوی قرار گرفته است.
«مهتا باصفا» رییس اداره کتابخانه موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در این‌باره گفت: «علاقه‌مندان و دوستداران کتاب می‌توانند در غرفه ما، در کنار آشنایی کلی با موسسه و فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته، آگاهی کاملی از خدمات کتابخانه ملی ملک به ویژه کتابخانه دیجیتال به دست آورند».
وی افزود: «نمایش تولیدات فرهنگی، ارایه بروشورهای عمومی و تخصصی موسسه و اطلاع‌رسانی در زمینه نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه نسخه‌خطی خطی و چاپی قدیمی در محل موسسه، بخش مهمی از فعالیت‌هایی است که در غرفه ما در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام می‌گیرد».
به گفته وی، علاقه‌مندان به عضویت در بانک اطلاعاتی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک می‌توانند با حضور در آن غرفه، برگه‌های عضویت را تکمیل کنند تا به عضویت آن بانک اطلاعاتی درآیند. اعضا می‌توانند از همه رویدادها و فعالیت‌های جاری موسسه از راه پیامک و رایانامه آگاهی یابند.

«باصفا» تاکید کرد: «یکی از برنامه‌های ما در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، فراهم ساختن بستری برای خرید نسخه‌های خطی و چاپی قدیمی (سنگی و سربی) از دارندگان چنین نسخه‌ها و کتاب‌هایی است. همچنین علاقه‌مندیم افرادی را که قصد اهدای کتابخانه‌های شخصی خود را در این دو حوزه دارند، جذب کنیم».
به گفته رییس اداره کتابخانه موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، کتاب‌های گنج ملک، قلمستان، گنجینه مطبوعات، رسول رحمت، برده بوصیری، نشان دوست، زیارت خاصه، سکه‌های ایران‌زمین، هنر کاشی‌کاری، هنر نگارگری، هنرهای تزیینی، هنر خوش‌نویسی، هنر قالی، آیینه حسن، دست‌نوشته‌های میرزا غلامرضا اصفهانی، جهان‌نما، یاد باد آن روزگاران، سیمرغ، چهل آیینه، فهرست نسخه‌های خطی کتابخانه و موزه ملی ملک، کتاب مرقعات و آلبوم‌های کتابخانه ملک به همراه لوح فشرده فهرست نسخه‌های خطی کتابخانه و موزه ملی ملک، بخشی از تولیدات فرهنگی موسسه است که در امسال در نمایشگاه کتاب برای بازدید علاقه‌مندان عرضه شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه