سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر فراخوان كارگاه آموزشی آشنایی با اسطرلاب

خبر

فراخوان كارگاه آموزشی آشنایی با اسطرلاب

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران با همکاری کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران)، همزمان با گشایش نمایشگاه اسطرلاب‌های تاریخی در روز سه‌شنبه شانزدهم خردادماه سال 1391 خورشیدی، «کارگاه آشنایی با اسطرلاب و کاربردهای آن» را برگزار می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهی شرکت در دوره آموزشی دریافت می‌کنند.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | New Balance 530 Lifestyle Unisex Beyaz Spor Ayakkabı Kadin Spor Ayakkabı & Sneaker 4127850 , Network-presidentsShops

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی یک‌روزه رایگان می‌توانند به وسیله تماس با شماره‌های تلفن 66756775 و 88883136 یا فرستادن ارایانامه به نشانی‌های این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تا تاریخ 09/03/1391 برای شرکت در این کارگاه آموزشی ثبت نام کنند.

زمان و مکان برگزاری: 16/03/1391- خیابان امام خمینی- محوطه باغ ملی- خیابان ملل متحد- موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه