سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر رونمایی از 2 نمایشگاه و یک تور مجازی در تارنمای کتابخانه و موزه ملی ملک؛ سفری مجازی به گنجینه ملک

خبر

رونمایی از 2 نمایشگاه و یک تور مجازی در تارنمای کتابخانه و موزه ملی ملک؛ سفری مجازی به گنجینه ملک

2 نمایشگاه مجازی و یک تور بازدید مجازی، به مناسبت آغاز دهه کرامت و برگزاری جشنواره ما هشتم در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، در تارنمای این موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | Women's shoes - chandal adidas negro redecilla black hair line - ropa deportiva adidas peru en vivo gratis internet , High boots and others - Trekker boots - DialadogwashShops

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، این امکان تازه موزه‌ای که در فضای تارکده (وب) برای علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ و هنر فراهم شده است، «نمایشگاه مجازی سکه‌های عباسیان»، «نمایشگاه مجازی سکه‌های صفویان» و «تور بازدید مجازی کتابخانه و موزه ملی ملک» را دربرمی‌گیرد.

«علی صداقت‌بین» مسوول فناوری اطلاعات موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در این‌باره گفت: «در بخش نمایشگاه مجازی سکه‌های عباسیان، 8 سکه تاریخی به نمایش درآمده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در نمایشگاه مجازی سکه‌های صفویان به تماشای 16 سکه تاریخی بنشینند».

وی افزود: «در تور مجازی نیز امکان بازدید از طبقات و تالارهای موزه‌ای و فضای بیرونی موسسه و میدان مشق (محوطه باغ ملی) به شیوه چرخش 360 درجه وجود دارد. از امکانات این نمایشگاه‌های مجازی می‌توان به قابلیت چرخش 360 درجه، نقشه همراه با توضیحات درباره اشیای به نمایش درآمده اشاره کرد».

به گفته «صداقت‌بین»، علاقه‌مندان و دوستداران می‌توانند در این نمایشگاه‌های مجازی به تماشای سکه‌های ولایت‌عهدی امام رضا علیه‌السلام بنشینند که به مناسبت برگزاری جشنواره ماه هشتم در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده‌اند.

این نمایشگاه‌ها و تور مجازی را می‌توان از راه بنر «بازدید مجازی» در صفحه نخست تارنمای کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی www.malekmuseum.org یا نشانی مستقیم www.malekmuseum.org/fa/virtualtour.php به تماشا نشست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه