سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر معراج‌نامه‌ها و نگارگری‌های معراج در کتابخانه و موزه ملی ملک

خبر

معراج‌نامه‌ها و نگارگری‌های معراج در کتابخانه و موزه ملی ملک

«سیدعبدالمجید شریف‌زاده» نگارگر و پژوهشگر حوزه هنرهای سنتی در آیین گرامی‌داشت مبعث حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله در کتابخانه و موزه ملی ملک، درباره معراج‌نامه‌ها و نگارگری‌های معراج سخنرانی خواهد کرد. «شریف‌زاده» به ویژگی‌های هنری و معنوی نگاره‌های مرتبط با معراج خواهد پرداخت.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | Yeezy Boost 350 Trainers

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، در سالروز فرخنده مبعث پیام‌آور آسمانی نور و رحمت حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله در آیین گرامی‌داشتی که هر ساله بدین مناسبت، به سفارش حاج حسین آقا ملک واقف کتابخانه و موزه ملی ملک، در این موقوفه- متعلق به آستان قدس رضوی- برگزار می‌شود، موضوع معراج‌نامه‌ها و نگارگری‌های معراج به ویژه نگاره معراج پیامبر صلی‌الله علیه و آله که در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک به شماره ثبت 5995 نگهداری می‌شود، مورد توجه قرار خواهد گرفت. اجرای اجرای گروه معراج‌خوانی در منقبت پیامبر اسلام و نقل روایت معراج از جمله برنامه‌های دیگری است که در این آیین برگزار می‌شود.
آیین گرامی‌داشت مبعث حضرت رسول صلی‌الله علیه و آله در روز شنبه 18 خرداد 1392 خورشیدی برابر با 28 رجب 1434 قمری از ساعت 16 تا 18 در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی میدان امام خیابان، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه