سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر میلاد امام حسن مجتبی (ع) درکتابخانه و موزه ملی ملک

خبر

میلاد امام حسن مجتبی (ع) درکتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک ، آیین گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن علیه السلام روز شنبه مورخ 14/5/91 از ساعت 20 در این مؤسسه برگزار خواهد شد.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

طبق وقف نامه مرحوم حاج حسین آقا ملک واقف مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت سالروز ولادت امام حسن علیه السلام هر ساله مراسم بزرگداشتی در این مؤسسه برگزار می شود که این بار همراه با نمایشگاهی با عنوان "چهل آینه" شامل 40 تصویر از سوره فاتحه الکتاب از مجموعه قرآن های نفیس خطی موجود در گنجینه کتابخانه و موزه ملک و نمایش اصل 15 نسخه خطی قرآن کریم خواهد بود.

این مؤسسه به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای آئین وقفنامه از علاقمندان جهت شرکت در ضیافت افطاری دعوت میکند که با مراجعه به تارنمای مؤسسه www.malekmuseum.org و ارسال ایمیل شامل نام ونام خانوادگی، تلفن همراه و رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید در تاریخ 4 و 5 مرداد ماه ثبت نام کنند.

با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرایی از میهمانان، صدور دعوتنامه بر اساس اولویت در ثبت نام خواهد بود. شایان ذکر است برای حضور در این مراسم همراه داشتن دعوتنامه ضروری است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه