سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آخرین تغییرات کتابخانه دیجیتال ملک

خبر

آخرین تغییرات کتابخانه دیجیتال ملک

به گزارش روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، کتابخانه دیجیتال ملک که در آبان ماه سال جاری در فاز اول راه اندازی شد، همچنان در حال گسترش است.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | nike dri fit mens training pant shoes for sale

کتابخانه دیجیتال ملک در حال حاضر با گستردگی منابع بارگذاری شده شامل: 1956 جلد نسخه کتاب خطی در بیش از 4000 عنوان، 50فقره سند، 70 قطعه نقشه، مطبوعات (8عنوان مجله= آرش، گنجینه فنون، مجموعه اخلاق، انجمن فرهنگ ایران باستان، ایرانشهر، فلامبو، اخبار دانشگاه مشهد، آب و خاک) در 257 شماره ؛ (6 عنوان روزنامه= شمس، روح القدس، ادب، بی طرف، حکمت، مظفری) در 191 شماره، 450 عنوان در 542 جلد کتاب چاپ قدیمی به زبان فرانسه در اختیار علاقمندان قرار دارد.
پیش بینی می شود تا پایان سال جاری با یاری خداوند متعال و همت همکاران سخت‌کوش این کتابخانه بیش از 300 جلد نسخه خطی، 600 جلد کتاب چاپ سنگی؛ 100 جلد کتاب چاپ سربی فارسی و عربی؛: 100 جلد کتاب چاپ قدیمی به زبان انگلیسی و 60 عنوان نشریه بارگذاری شود.
تقریبا هر هفته 30000 برگ به این مجموعه رقومی افزوده شده و تا پایان بهار 1392 مجموعه نسخه‌های خطی موجود و نشریات ماقبل 1335 ه.ش. و تمام منابع غیرکتابی مجموعه بارگذاری و برای محققان علاقمند دسترس‌پذیر شود.
برای اتصال به کتابخانه دیجیتال این موسسه می‌توانید با نشانی‌های
www.malekdlib.org، www.malekdlib.com ، www.malekdlib.info وارد صفحه اصلی کتابخانه دیجیتال شده و از منابع آن بهره‌مند شوید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه