سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی سومین دوره مسابقه راهنمایی موزه با محوریت راهنمایی برای کودکان و نوجوانان

رویدادهای فرهنگی

سومین دوره مسابقه راهنمایی موزه با محوریت راهنمایی برای کودکان و نوجوانان

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در اسفند 1392 خورشیدی برگزار می‌کند
سومین دوره مسابقه راهنمایی موزه با محوریت راهنمایی برای کودکان و نوجوانان

کتابخانه و موزه ملی ملک، سومین دوره «مسابقه راهنمایی موزه» را با محوریت «راهنمایی برای کودکان و نوجوانان»، ششم و هفتم اسفند 1392 خورشیدی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، این موسسه با حمایت اداره کل موزه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران)، پس از برگزاری دو دوره مسابقه راهنمایی موزه در سال‌های 1390 و 1391، به برگزاری سومین دوره این مسابقه اقدام کرده است. از آنجا که هدف این مسابقه تشویق فعالان عرصه راهنمایی موزه و همچنین کمک به ترویج دانش‌های مورد نیاز است، کمیته برگزاری مسابقه در نظر دارد این مسابقه را در دو بخش «کارگاه آموزشی» و «مسابقه» برگزار کند.

برنامه‌های آموزشی و مسابقه این دوره با محوریت «راهنمایی برای کودکان و نوجوانان» برگزار می‌شود. از این‌رو همه علاقه‌مندان به شرکت در این دوره باید حداکثر تا تاریخ 30 بهمن سال 1392 برای ثبت‌نام اقدام کنند و پس از شرکت در برنامه آموزشی یک روزه‌ای که با حضور متخصصان هنر و آموزش کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، کار خود را در روز مسابقه به شکل آزاد ارایه دهند. به همه شرکت کننده در این دوره گواهی شرکت در دوره آموزشی و به برگزیدگان مسابقه، جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

کارگاه آموزشی راهنمایی موزه در تاریخ 6 اسفند و مسابقه نهایی در تاریخ 7 اسفند 1392 خورشیدی به برگزار می‌شود؛
شیوه و شرایط ثبت‌نام در سومین دوره مسابقه راهنمایی موزه بدین‌گونه است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنماي
www.malekmuseum.org اطلاعات بیش‌تر را دریافت کرده و پس تماس با شماره 66751291 ثبت‌نام کنند. زمان ثبت نام از 16 بهمن تا یکم اسفند خواهد بود. با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان در مسابقه کسانی که زودتر ثبت‌نام کنند، در اولویت پذیرش خواهند بود.


گاه‌شمار مسابقه

مهلت ثبت نام: 16/11/1392 تا 01/12/1392
برگزاری کارگاه آموزشی: 06/12/1392
برگزاری مسابقه و اعلام نتایج: 07/12/1392

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه