سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی انتشار فهرست خدمات بخش نشریات کتابخانه و موزه ملی ملک به پژوهشگران و دانشجویان

رویدادهای فرهنگی

انتشار فهرست خدمات بخش نشریات کتابخانه و موزه ملی ملک به پژوهشگران و دانشجویان

پژوهشگران و علاقه‌مندان به بررسی‌های علمی در حوزه نشریات تاریخی می‌توانند با مراجعه به بخش نشریات کتابخانه و موزه ملی ملک، از گنجینه 800 عنوان نشریه تاریخی در بیش از 8 هزار مجلد و خدمات گوناگون فرهنگی در این حوزه بهره بگیرند.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike air max running neutral ride shoes for kids

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، بخش نشریات کتابخانه و موقوفه، خدمات گوناگونی در زمینه بهره‌گیری از نشریات تاریخی و روز به پژوهشگران و دانشجویان ارایه می‌دهد. در این بخش حدود 800 عنوان نشریه تاریخی و روز در بیش از 8 هزار مجلد وجود دارد که منبعی ارزشمند برای مطالعات و پژوهش‌ها به شمار می‌آیند. نیازسنجی نشریات و گردآوری درخواست‌های مورد نیاز مراجعان، راهنمایی مراجعان برای استفاده از فهرست‌های مجلات موجود در مطبوعات، راهنمایی مراجعان برای استفاده از کتابخانه دیجیتال، تهیه و ارایه کپی، اسکن و پرینت مجلات جاری و گذشته و ارایه خدمات مرجع مجازی از جمله خدماتی است که در این بخش به مراجعان ارایه می‌شود. دانشجویان و پژوهشگران با مراجعه به بخش نشریات کتابخانه و موزه ملی ملک همچنین می‌توانند از امکانات راهنمایی و جست‌وجوی اطلاعات در پایگاه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی نمایه (بانک مقالات فارسی کشور)، مگیران (بانک اطلاعات نشریات کشور)، گنجینه مطبوعات ایران (آرشیو روزنامه‌های اصلی کشور)، نمامتن (پایگاه اطلاعاتی مقالات نشریات ادواری کشور)، دوسیه جراید (معرفی و آرشیو مطبوعات از قاجار تا پهلوی)، نورمگز (بانک مجلات و نشریات تخصصی علوم انسانی و اسلامی) و پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام بهره بگیرند.
علاقه‌مندان به بهره‌گیری از این امکانات و تسهیلات می‌توانند به این موقوفه 77 ساله آستان قدس رضوی به نشانی «میدان امام خمینی، سردرباغ ملی، خیابان ملل متحد، موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک» مراجعه کنند و با ارایه کارت دانشجویی یا کپی آخرین مدرک تحصیلی یا کارت معتبر شناسایی (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه)، از خدمات جاری این بخش بهره بگیرند. کتابخانه و موزه ملی ملک هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت 8:15 تا 16:45 به مراجعه‌کنندگان و مخاطبان خدمات می‌رساند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه