سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم جنگل‌های کجور نوشهر در آتش می‌سوزد

زیست بوم

جنگل‌های کجور نوشهر در آتش می‌سوزد

خبرگزاری مهر: جنگلهای کجور نوشهر در استان مازندران در آتش می‌سوزد.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | Release , khaki black purple jordans , LafarledeShops , Air Force 1 Lucky Charms White

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر شدت گرمای امروز، بیش از 30 هکتار از اراضی و مراتع و پوشش جنگلی تاکنون در طعمه آتش سوخته است. محل وقوع آتش‌سوزی از مناطق نیرس و بسطام کجور گزارش شده است.

نیروهای امدادی و اطفای حریق از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان نوشهر و همچنین از اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران - نوشهر به محل آتش‌سوزی اعزام شده‌اند.

در صورت وزش باد مناطق جنگلی بیشتری از بخش کجور طعمه حریق خواهد شد. ستاد بحران شهرستان نوشهر نیز با مدیریت فرماندار این شهر و مدیران دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده و آخرین وضعیت اعزام خودروهای آتش‌نشان و نیروهای امدادی در حال مدیریت است.

همزمان با آتش‌سوزی در مراتع کجور گزارشهای محلی حکایت از آن دارد بخشی از مراتع و جنگل‌های مرزن‌آباد چالوس نیز دچار حریق ناشی از گرمای زیاد  شده است.

هم‌اکنون نیروهای منابع‌طبیعی، آتش‌نشان‌های منطقه نوشهر و نیروهای امدادی بسیج و هلال‌احمر در محل آتش‌سوزی حضور دارند.

به نظر می‌رسد با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و شدت  آتش‌سوزی و دوری مسافت از شهزستان نوشهر، اعزام هلیکوپتر و چرخبال در ساعات آینده صورت پذیرد.

خبرهای تکمیلی ارسال خواهد شد.
{jcommnets on}

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه