سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم مرگ خرس قهوه‌ای در سانحه رانندگی

زیست بوم

مرگ خرس قهوه‌ای در سانحه رانندگی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌شرقی گفت: بامداد امروز یک قلاده خرس قهوه‌ای ماده بر اثر تصادف با خودروهای عبوری در جاده مرزی منطقه حفاظت شده ارسباران تلف شد.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، حمید قاسمی در این خصوص گفت: گشت‌های ویژه سیار اداره کل حفاظت محیط زیست در حین گشت‌زنی در منطقه حفاظت شده ارسباران با لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای که در جاده مرزی ارس بر اثر تصادف با خودرو تلف شده بود مواجه شدند و لاشه این خرس جهت بررسی‌های بیشتر به اداره کل حفاظت محیط زیست استان منتقل شد.


قاسمی از شهروندان و مسافران خواست که در هنگام عبور و مرور در مناطق حفاظت شده به تابلوها و علائم هشدار دهنده در مسیر جاده توجه و سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری و امنیت زیستگاهی برای حیات وحش تامین شود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در راستای طرح تشدید حفظ و حراست از تنوع زیستی و عرصه‌های محیط زیست علاوه بر محیط بانان و نیروهای یگان مستقر در شهرستان‌ها، اخیرا گشت‌های سیار ویژه‌ای با حضور روسای ادارات ستادی و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان تشکیل شده که به صورت شبانه روزی مشغول گشت، کنترل و پایش عرصه‌های طبیعی و انسانی هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی اقدامات قانونی را انجام می ‌هند.


به گزارش ایسنا، خرس قهوه‌ای حیوانی است بزرگ و تنومند که طول بدن بالغ این حیوان ممکن است به دو متر و وزن آن به 480 کیلوگرم برسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه