سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم رونق بازار فروش قناری ایرانی در عربستان

زیست بوم

رونق بازار فروش قناری ایرانی در عربستان

تارنمای "حراج" که بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی عربستان سعودی به شمار می رود و یکی از بزرگ ترین فروشگاه های مجازی در جهان عرب به شمار می رود، قناری ایرانی را نیز به عنوان یکی از کالاهای خود قرار داده و میان مشتریانش خرید و فروش می شود.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Converse Chuck Taylor Platform Earthy Tones Egret , Where To Buy , IetpShops , nike roshe boys size 1 midnight dress pants , 572547C

قناری تنها پرنده ایرانی نیست که در کشورهای عربی خرید و فروش می شود و مورد توجه اعراب است بلکه عقاب، شاهین و دیگر پرنده های ایرانی نیز مشتریانی در جهان عرب دارد.

به گزارش کاسب نیوز، مطالعه، ورزش، حل کردن جدول، سرگرم کردن خود با رایانه و هزاران هزار تفریح و سرگرمی دیگر وجود دارد که هر روزه انسان های مختلف خود را با آن مشغول می کنند و اصطلاحا اوقات فراغت خود را پر می کنند.

اما یکی از این تفریحات و سرگرمی ها نگهداری پرنده های زیبا مانند قناری، بلبل، طوطی، کاسکو، مرغ عشق و غیره است.

در میان این پرندگان زیبا، قناری ایرانی در جهان از شهرت نسبتا خاصی برخوردار است به طوری که بسیاری از اعرابی که سرگرمی شان نگهداری قناری است، برای خرید و نگهداری قناری ایرانی تلاش زیادی می کنند.

بر همین اساس خبرنگار کاسب نیوز برای یافتن اطلاعاتی در این زمینه، جستجوی خود را در فضای مجازی آغاز کرد و به سرنخ های جالبی در این باره دست یافت.

خبرنگار ما بعد از بررسی متوجه شد که قناری های ایرانی در بزرگ ترین فروشگاه های واقعی و مجازی در عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی به فروش می رسد.

برای نمونه تارنمای "حراج" که بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی عربستان سعودی به شمار می رود و یکی از بزرگ ترین فروشگاه های مجازی در جهان عرب به شمار می رود، قناری ایرانی را نیز به عنوان یکی از کالاهای خود قرار داده و میان مشتریانش خرید و فروش می شود.

تصاویر موجود در این مطلب نیز گویای این مسأله است و مربوط به یکی از صفحات این فروشگاه اینترنتی است.

در پایان لازم به ذکر است که قناری تنها پرنده ایرانی نیست که در جهان عرب خرید و فروش می شود و مورد توجه اعراب است بلکه عقاب، شاهین و دیگر پرنده های ایرانی نیز مشتریانی در جهان عرب دارد.

 

منبع: تابناک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه